Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: erilaisempi sanapeli

• Vastaa
sopimuspaperi

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
paperirulla

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
rullatuoli

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
tuolipula

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
pula-aika

Joskus automatkoilla samaista peliä tullut mentyä paljonkin, tosin kahden tavun ja neljän kirjaimen sanoilla vain. Kisa päättyi kerran siihen kun sanoin rock, ei tainneet muut keksiä ck alkuista sanaa :P

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa
aikamatka

• Muokkasi: Unholysacrament
  • Vastaa
matkamukavuus

EDIT:selvä homma, pistetään sana oikeaan muotoonsa

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa
mukavuushalu (pitää olla siinä muodossa ku alkuperäinen sana! "matka/matkustus")

• Vastaa
haluterapia

"listen to this: click-clack. clack-click. thats the sound o`fuckin history."

• Vastaa
terapia-aika

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (eyrie, Dragon9, BlackLotus, Vampira_666). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää PHP forum software miniBB © 2001—2008.