Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: erilaisempi sanapeli

• Vastaa
aikakone

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
konemetsä

(Ninni sä oot hiiidaas)

Brother, my cup is empty, And I havent got a penny, For to buy no more whiskey, I have to go home.

• Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
konemetsä Äh, ehdit sanoo saman ensin, joten jatkan siitä:
metsätie

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Ninni sä oot hiiidaas

No enkä oo!!! Lähetin vaan toisen viestin eka, ja heti ton perään, niin piti 55 sekkaa venaa ennen ku pystyin sen lähettään uudelleen!
Eli siis
metsätie

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Seli seli...

tietyö

Brother, my cup is empty, And I havent got a penny, For to buy no more whiskey, I have to go home.

• Vastaa
työpäivä

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Seli seli...

Argghhh!!!!!
Päivähoito

• Vastaa
hoitokoti

• Vastaa
kotihoito :P

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa
hoitovapaa

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Lacy gloom, Banshee). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää simple bulletin board miniBB © 2001—2008.