Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Apua! maitopurkki kaupasta!!!!

No moi kaikki jotka nyt tääl ootte!
Ihan tyhmä juttu, mut meilt katos luuri vappuna ja nyt en saa miehelle sanaa millään, joten voisko joku lähetää textarin "Ninni pyys ostaan maitopurkin" nroon 050 442 0521 ????
Kiitti jo etukäteen, jos joku jaksaa laittaa. Tuntuu ku olis kuussa ku ei oo luuria!!!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Kyl mä kans kaikkee teiltä kehtaan pyytää...
Mut ehkä tästä sais samalla jonku uuden, kivan viestiketjun aikaseks, en vielä oo keksiny minkä.... (Ninnuska yksin kuussa möllötteleepi)

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Mie pistin viestiä

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Sori nyt vaan mutta musta tuntuu että tää messulauta ei ole tarkoitettu tällaisiin juttuihin. Tämä nyt on mun mielipide, herra ylipäällikköhän se päättää mikä on tarkoituksenmukaista käyttöä tälle foorumille.

Wham Bam Thank You Ma'am!

Eiköhän tämän voi ihan pian jo lukottaa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Tuollaisiin juttuihin kun on muitakin keinoja: irc ja mese. Joltakin kaverilta saa varmaan lainaan jonkun vanhan puhelimen ja ostaa siihen sitten prepaid-liittymän. Tai ostaa jonkun halvan puhelimen vaikka kympillä, siitä saa sitten varaluurin jos puhelin löytyy tai ostaa uuden kunnon puhelimen.

Wham Bam Thank You Ma'am!

Iiriva: Ninnuska kiittää erittäin syvään niiaten! Nyt saapi teen keitettyä, johon oon ihan koukussa, KIITOS vielä todella paljon
Deadboy: Joo, suljen tän heti, mul onki ollu ylläpitäjän kaa juttua sellasesta pikku "chattiruudusta" tos sivun reunas jossa jengi joka on kirjautuneena vois heittää läppää...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (HepZusi, SilverGhost, Myria). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!