Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
Ostin Morticiasta sellaisen paidan, jossa on... ööö... viiltoja? Sellaisia horisontaalisia aukkoja kuitenkin rinnan päällä ja hihoissa. Ihan kiva paita on, mutta olisin halunnut oikeastaan hämähäkinverkkokuosisen laajahihaisen paidan, mutta se oli liian kallis...

Devils never cry

• Vastaa
Nyt voin sanoa Deviantia oikeasti hyväksi kaupaski. Se nimittäin pystyi tyydyttämään sen tarpeeni johon yksikään alakulttuurin liike ei ole vielä pystynyt: tarjosi kohtuuhintaisen, sievän pitkähihaisen paidan arkikäyttöön! Mistään muusta en ole löytänyt oman makuni mukaista pitkähihaista joka istuisi hyvin päälle.
Samalla mukaan tarttui myös uusi tyllihamonen kissan repimän seuraajaksi, ja ukolle uudet housut.
Ja Käkkäräiseltä läjä uusia räpsyttimiä.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Sain tänään uuden MP3 -soittimen, jee! Nyt täytyy vaan opetella käyttämään sitä.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vastaa
Olen aivan täpinöissäni, tänään kannettiin kotimme uumeniin Acazia sarjan 185cm korkea lasivitriini alakaapilla, 200cm korkea avokirjahylly alakaapilla, sohvapöytä sekä TV-taso. On näihin säästettykin ja on näitä jumankekka odotettukin!

Vielä jäi tulematta yksi sohvista ja Opium-kulmapöytä sekä stereotaso, sitten goottihenkisen olohuoneemme sisustus onkin pääpiirteittäin valmis. JIPPII!

Allekirjoittaneen pituus voi olla enintään 205 senttimetriä.

• Vastaa
Iskä lainasi rahaa, joten kävin hieman ostoksilla piristyäkseni. Mukaan tarttui:

Mustat, 40 den. stay-upit
Lumenen translucent -puuteri
Lisää sarjistusseja
Bacardi Breezereitä
Huulikiilto

Ja kävin Piiskansiiman kanssa syömässäkin vielä. Nyt on vähän parempi fiilis.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Kävin eilen kaupassa ja löysin:
Korsettitoppi
Merenneitohame
Verkkosukkikset (strassikoristeilla) jaja.. siinä se sitten taiskin olla.
  • Vastaa
Sain uuden kännykän!

Tai siis, on tuo jo 2 vuotta vanha, mutta minulle uusi. Sain taas isäni vanhan työsuhdepuhelimen täysin ilmaiseksi Vanha vetelikin jo viimeisiään. Sitten kun vielä oppisi käyttämään mokomaa, liukukanteen on tottumisensa...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
ohhoh, olisipa minullakin joskus tuollaisia suhteita kuin Iirivalla Nojaa, oma kännykkäni on kiva sinä itsenään. Yksinkertaisesti puhelin.

Mutta minä saan pian punaiset hiukset! Enää toivotaan, että tämä sopii todellisuudessa yhtä hyvin kuin pään sisällä ja jos ei niin eikun kipin kapin kauppaan ostamaan musta väri.

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Morticiasta tarttui tunti sitten mukaan musta toppi, jossa on kyljissä läpinäkyvää pitsiä (mies tykkäsi ). Alakerran pehmolelukaupasta taas mukaani tuli kerrankin vähän "normaalimpi" pehmolelu, karkeakarvainen mäyräkoira (edelliset olivat ilves, mustekala ja hattivattirykelmä).

Lisäksi itse suunnittelemani helminauha valmistuu varmaankin ensi viikoksi.

Niin totta kuin sanottu, sitä korostan.

• Vastaa
TaruinenAave
Ei kai kyseessä vain ollut Ison Karhun Lelukauppa? En voi lähteä sieltä ostamatta jotain. Oliko mustekala sattumoisin vaaleanpunainen? Mikäli, niin minulla on samanlainen. Neiti Molluska!

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!