Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
Sain uusia koulukirjoja seuraavaa jaksoa varten, ja "sain" 5 cd:tä (kirjastosta ).

Novas portas pandimus, et post nos occludimus.

• Vastaa

Lainaus: Myria

Sain yllättävän hyviä numeroita lukion ensimmäisistä kokeista: äikkä 10, matikka (pitkä) 9+ ja ruotsi 10-. Olin tyytyväinen

Hienoja tuloksia!
Minä sain tänään muutaman ekan kokeen numerot: pitkä matikka 9-, äikkä 9 ½ ja psykologiasta 9. Historian ja fysiikan numeroita vielä odottelen...

Sex und Schnaps!

• Muokkasi: TaruinenAave
  • Vastaa
Ostinpa sitten kengätURL... Ensimmäiset Demoniani Maltankohan vaihtaa huomenna edes työkenkiäkään URL jalkaan, vaikka nekin ovat niin ihanat. (huom. olen varsin tuore kenkäfriikki, yrittäkää ymmärtää )

Niin totta kuin sanottu, sitä korostan.

• Vastaa
Sain tänään uuden mp3 soittimen, tai no uusi ja uusi.. Huuto.netistä.
Edellisessä oli soittimessa oli ruhtinaalliset 1Gb muistia, niin tässä on sitten 20Gb

Live for riding. Ride for living

• Vastaa
Sain tukkani kuntoon, eli törkeä juurikasvun värjättyä! Ostin myös pari lisärastaa, ja laitoin ne näin syksyn kunniaksi; musta-oranssit punaisten seuraksi. Ei kait huonolta näytä.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Sain opintotuen!! Kela oli kerrankin ihanan nopea ja sain opintotuen viikon sisään siitä kun olin laput kuskannut kelaan. Ihmeellistä Tulipa ostettua ylimääräsillä intian basaarista, ja aika halvalla vielä, kiva musta tylli/pitsi/hörsylähame. Ehkä vähän lolita mutta anygays, itse ainakin tykkään kovaa

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Löysin uuden kivan topin, musta takaa, edestä harmaalla pohjalla mustaa pitsiä ja koristenyöritys. Ja kivat pienet mesh-hihat. Näyttää kivalta korsetin päällä. Kaveriksi tarttui valkoiset pitsisukkahousut ja läjä tavallisia mustia.
Lisäksi löytyi kirpparilta kiva kauluspaita jossa on isot pitsihihat ja punainen satiininen kynähame, joka tosin menee modaukseen. Pitää kaventaa pois joku 15cm ja sulkea edestä omituinen halkio.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Tänään sain kauan kaipaamani uuden puuterin ja hajuveden. Ja mikä parasta...
Myös upouuden laukun joka on aivan törkeän ihana! Hintavahan se oli mutta onneksi sain äitin suostuteltua ostamaan.

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa

• Vastaa
Sain eilen uuden ystävän!

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vastaa
Eilen sain Suuri digikuvaus opas, nimisen kirjan. Vieläkin parempia kuvia tulevaisuudessa

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!