Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
Sain mikron, ruokapöydän ja penkit.... Ja uuden tietokoneen kun vanha hajosi. Jee!

Under the silvery moon staring at the silent stars, walking with the night wolf...

• Vastaa
Olen juuri saanut suunniletua mihin pistän seuraavaksi rahaa menemään. Suunnittelin asukokonaisuuden kun surffailin nettikaupoissa. Tarkoitus olisi saada se asukokonaisuus tilattua, että ehtisi tänne halloweeniksi.

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa

Lainaus: poison

Vieläkin parempia kuvia tulevaisuudessa

Mutta sun kuvaamasi kuvathan on ihan just hyviä

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Hissan kolmas kurssi meni läpi vaikka kokeessa en osannut yhtään mitään ja muutenkin kaksi selvittämätöntä poissaoloa oli. Jes!

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin. ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa.

• Vastaa
Sain kivan paitahommelin ja sohvapöydän kierrätyskeskuksesta

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Jee!! en oo varsinaisesti vielä saanu mitään mutta huomenna me lähetään ulkomaille. Ja äiti lupas ostaa mulle ekat maiharini!!!
  • Vastaa

Lainaus: Funereal Soul

Mutta sun kuvaamasi kuvathan on ihan just hyviä

Kiitos
Mun pitäis laittaa lähiaikoina ottamiani "goottimalli-kuvia" tuonne Kuvaboxiin. Kerron sitten linkin!

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Heetteri
  • Vastaa
Olin eilen ostoksilla ja mukaan tarttui;

Mustat satiinihansikkaat
Iholiimaa
Valkoista puuteria
Voidemaista poskipunaa
Intiimitöppösiä (lol)
Hiusväriä

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Sain mieltä ylentävän puhelun tyttäreltäni, joka piti koulussa esitelmän Goottilaisuudesta. Arvosana oli erinomainen ja aihe opettajan (myös oppilaiden) mukaan kiinnostava sekä selventävä.

Allekirjoittaneen pituus voi olla enintään 205 senttimetriä.

• Vastaa
Sain uuden kännykän, kun rakas poikaystäväni meni vanhan pudottamaan vahingossa pöydältä ja sai aikaan känny-palapelin. Vielä kun osais käyttää tota kalikkaa...

Under the silvery moon staring at the silent stars, walking with the night wolf...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!