Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
Ostin hassun mukin ja pyykkitelineen

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
vihdoin ja viimein tuli loppuosa miniatyyritoimituksesta
  • Vastaa
Tänään tarttui kaupasta mukaan pari leffaa(taas) ja sitten meikkivoide.
  • Vastaa
Don Rosan Temppeliherrojen kätketty kruunu omistuskirjoituksella ja nimmarilla Happyhappy. Samalla reissulla ostin Cradle of Filthin bändipaidan (vihdoin!). Nämä siis eilen. Tänään sain lukion ensimmäisen jakson todistuksen, keskiarvo ~9,43. Parhaiten menivät äikkä, kuvis, saksa ja ruotsi, kuten arvelinkin. Ja nyt alkoi syysloma! Mahtia. Ja ei tämä tähän lopu, kohta katson Sweeney Toddin (edellisestä kerrasta onkin jo viikko) sekä vedän napaani ainakin suklaata, mahdollisesti muutakin jos kaapista löytyy. Hyvä päivä

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Muokkasi: BlackWolver
  • Vastaa
<--- Sain Azopilta uuden customavatarin uujeah!!

ilmeisesti ei ole vielä latautunut...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Löysin ihanaa, tummanpunaista, mustaan taittavaa taftia, josta saa täydellisen korsetin.
Korsetinluita tuli taas muutamaakin uutta kureliiviä varten, pitäisi vain keksiä että minkä niistä toteuttaa ensimmäisenä...

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Sain pari piirrosta jotka kaveri piirsi miulle.

Ja isä osti mulle uudet housut kun valitin että vanhoista on takapuoli melkeen puhki :P
  • Vastaa
Ostin uudet housut Morticiasta ja uuden pehmolelun, sen valkoisen pienen otuksen Totorosta.

Niin totta kuin sanottu, sitä korostan.

• Vastaa
Noniin! Nyt sain toimivan avatarin

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
olen just kotiutunut kaverin luonta tampereelta. kaveri siis oli kevään ja kesän englannissa ja toi sieltä mulle tuliaisen ja sain sen siis eilen. semmonen ihanan iso valkonen teemuki. me likes it so much

when angels deserve to die

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!