Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
tulipa rahaa. melkein 300 euroa ja pystyin ostamaan lisää valkoista puuteria, uuden mustan huulipunan ja lisää valkoista meikkivoidetta. nyt voisi varmaan pistää sen korsetin tilaukseen...

when angels deserve to die

• Vastaa
Minäkin olen nyt ylioppinut

Kävin ostamassa lahjarahoilla jo mikron itselleni, viimeinkin

Nyt voin taas pitkästä aikaa säästää pitkän pennin tekemällä kerralla suuren annoksen ruokaa, josta osa menee pakkaseen ja loppuja syön muutaman päivän lämäyttämällä (kyllä, lämäyttämällä ) annoksen mikrossa. Oh the joy, enää ei tarvitse syödä töissäkään pahaa eines-paksaa (kyyyllä, juuri noin) kun voin tuoda kotoakin

Ensin minun pitää tietysti saada uusi mikroaaltouunini junalla Lahdesta Malminkartanoon

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

ylioppinut

Hieno sana :'D

Tuosta sitten kun on "ylioppinut" nin rupeaa erikoistumaan johonkin ja yleis sivistys katookin sitten siinä samalla :P

Live for riding. Ride for living

• Vastaa
Kävin pääsykokeissa. Ei ollut minun kouluni, mutta onpas sekin tabu rikottu.

Lainaus: Iiriva

ylioppinut

Ylioppinut on hyvä olla.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Yay, ostin tänään sukkia ja hauskan topin Seppälästä

Ja sain ajella taas Saabilla. Ajoni on jo varmentunut paljon. Ajokortti minulla on ollut plakkarissa jo vuoden, mutta olen ajanut niin vähän, että olen ollut epävarma. Mutta ajamaan oppii vain ajamalla, joten nyt minulla on jo varmempi olo ratissa kuin ennen

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Kuidut haen tänään postista
  • Vastaa
Eilen tuli ostettua kaikkea kivaa. Sormus, korviksia kaksi paria, pari levyä ja Kissin DVDn ja parit släpärit (tosin inan liian pienet, mutta väliäkö hällä...), Jack Daniels paidan ja muuta kivaa.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Sain ihmeen hyvän todistuksen, keskiarvo oli 8.45
Sain myös uuden t-paidan ja 20 €

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa
sain täydellisen verkkopaidan

mitä mie teen elämälläni?!?

• Muokkasi: Death Angel
  • Vastaa
Sain kaksi Cradle of Filthin levyä, suloisen unisiepparin ja ihania muistoja!

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!