Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
Vihdoinkin raaskin (ja oli rahaa) ostaa liilat piilarit ja niille se neste. Toivottavasti sitten silmät ei ala kiukutella..
  • Vastaa
Mää sain New Rockin maiharit. Enpä enää katko käsiäni Pleasereillä kävellessä tuolla prkeleen jäätiköllä. näillä käveleekin sitten seuraavat puoli vuosikymmentä.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Sain Pan-stickin, safkaa, lonkeroa ja kasvorasvaa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Lähdetään tänään miehen kanssa Heurekaan (saadaan siis kyyti sinne)

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
-tumman violetti kajali
-verkkopaita (piti palauttaa, uutta odotelless
-uusia rastoja
-uuden stephen kingin leffan
-suklaata
-hiusvärin

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Muokkasi: Jacob
  • Vastaa
Nuclear Blastin kuvasto tuli jostaki ihmeen syystä. Saksaksi. Kuitenkin oli mukavaa selailla aamupalan kera bändituotteita ja koruja.

Muoks. Äiti toi kauppareissulta suklaavanukasta .

No flag or uniform ever have stopped a bullet from a gun.

• Muokkasi: JapanGoth
  • Vastaa
Eilen kävin jo jouluostoksilla, ja sain kaikille lahjat!!! Ihanaa, ei enää pidä niistäkään stressata Ja sit sain luurankokäsi sormikkaat ja ihanaiset demoniat talveks, kas tälläiset----http://www.morticia.com/catalog/produ ct_info.php?cPath=29_58&products_id=346

We Only Come Out At Night...

• Vastaa
Olin tänään nukkekotimessuilla ja sieltähän tarttui kaikenlaista. Löysin huovutetun lumileopardin , kahvimyllyn, kahvipannun, kahvipaketteja (Cessa ja Ernst (nukkeni siis) pääsevät kahvittelemaan ) sushiaterian, maalausvälinelaatikon yms. pientä kivaa. Lisäksi äiti osti minulle vielä Stokkalta suloisen joulukoristepöllön. Kaikkea kivaa siis tänään.

Niin totta kuin sanottu, sitä korostan.

• Vastaa
Ostin skottirruudullisen vekkihameen Olin etsinyt sitä ikuisuuden, ja nyt kun kävin ihan muissa asiossa kaupassa, se käveli eteeni. Löysin myös niihin täydellisesti sopivat kengät, jollaisia olen myös etsinyt, mutta ne jäivät vielä odottamaan. Olivat vielä tarjouksessa! Tahtoo.. Ja eilen sain lahjaksi 350g Fazerin sinisiä, niitä paperissa olevia. Pala taivasta, aah..

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Sain karkkia, vaaleanpunaista leveää satiininauhaa, vaaleanpunaisia helmiä, strasseja ja sulkia ja muuta ihanaa härpäkettä.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!