Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

• Vastaa
Ostin uuden laukun, violetin satiinivyötärökorsetin ja kaksi kivaa peruukkia

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Saan palkkaa perjantaina hieman yli 2000 € : ) mukana kun nääs on kesäloma rahat.

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa
Tuli poltettua pari sataa nettishoppailuun. Varustelekasta tulee Saksan armeijan maastopuku ja hattu sekä olkalaukku. Lisäksi amerikkalainen veitsi ja halpa makuupussi.
Sitten, sain vihdoin aikaiseksi tilauksen Hollantiin Edica Darkweariin ja sieltä toivottavasti tulee housut http://shop.edica.nl/images/images_big/4775.jpg ja 3-reikäiset steelcap kengät.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Sain kaverilta vinkin ja sen ansiosta halvalla hiusväriä
  • Vastaa
Vanhemmat toivat Helsingin reissultaan tuliaisia; Kaksi David Bowien Best Of - levyä (vuosilta 1969/1974 ja 1974/1979) ja Dockers - merkkiset, yllättävän hienot (ja raskaat) kengät.

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa
Ostin Lip Servicen Bettie Bruiser-hameen

Samoin mukaan tuli myös musta-violettiraidalliset ylipolvensukat.

Johan minä nyt törsään :F

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Virallisen ajokortin, sen väliaikaisen paperilapun tilalle. Nyt ehkä portsarit uskovat paremmin, että on omat paperit, kun on kuva vähän päivitetty. (Vanhoissa oli kuva n. 13-vuotiaasta minusta, joka näyttää kampelalta).

Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg

• Vastaa

Lainaus: MissAnnThrope

Nyt ehkä portsarit uskovat paremmin, että on omat paperit, kun on kuva vähän päivitetty. (Vanhoissa oli kuva n. 13-vuotiaasta minusta, joka näyttää kampelalta).

Äläs nyt, minulla oli ennen virallisen ajokortin saantia tarjota portsareille vain kymmenen vuotta vanhaa passia. En ollut muuttunut kahdeksanvuotiaasta sitten yhtään, en...

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Sain tavallisen valkoisen topin, valkoisia sukkahousuja, Metallica-kirjan ja jonkun toisenkin kirjan jonka nimeä tosin en muista.. Ja sain myös mahdollisuuden rentoutumiseen viikoksi.. Lomaahan minulla on koko kesä, mutta lähden viikoksi mummolaan, josta kukaan ei voi minua tavoittaa.. Tai voi soittamalla, mutta.. Tajusikohan kukaan taas mitään..

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Ostin takin

-V-

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!