Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sisarukset

Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2008 21:24
Mulla on 3,5 vuotta nuorempi pikkuveli. Me tultiin pienempinä aika hyvin toimeen, mutta hitaasti ollaan tultu siihen pisteeseen että hädin tuskin siedetään toisiamme. En edes muista kovin hyvin niitä aikoja kun me oltiin sovussa keskenämme, kun nykyään lähes joka päivä kinastellaan/tapellaan jostakin. Kumpikin osaa härnätä ja ärsyttää toista eikä loppua näy, molemmissa on yhtä paljon vikaa. Mä elättelen toivoa, että sitten kun pääsen omilleni tasaantuu välit veljen kanssa kun saa siihen vähän etäisyyttä eikä tarvitse joka päivä sietää sitä. Mä halusin pienempänä isoveljeä, jotenkin kuvittelin että se olisi ollut kivempi. Osasyy voi olla serkullani. joka oli mielessäni semmoinen huippuisoveli jollaisen olisin tahtonut. Että sellainen isosisko täällä.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2008 21:58
Mullapa onkin neljä veljeä Yksi isoveli ja loput pienempiä.

Isoveli on 18v täyttänyt juuri, vanhin pikkuveljistä täyttää huomenna 14v, seuraava veli on 11v ja nuorin veli 8v.
Ja minä itse sitten täytän kohta 17v.

Ja sen seurauksena että veljiä on noin monta, kotona on yleensä hyvinkin rauhatonta ja minulla sitten aina pinna kireällä kun arvostan enemmän rauhaa ja hiljaisuutta.
Plus se vielä että olen ainut tyttö poikaporukassa saa minut tuntemaan itseni välillä aika yksinäiseksi ja porukkaan kuulumattomaksi.

Koskaan ei ole hierveästi tultu tapeltua heidän kanssaan.. mitä nyt isoveli pienenä hakkasi joka päivä, aina siihen asti kunnes havaitsivat minulla tissit ja oppivat ettei naisia/tyttöjä saa lyödä.
Ajan mittaan mitä vanhemmiksi ollaan kasvettu, sitä enemmän pikkuveljet minua pelkäävät ja tottelevat.
Isoveljelle ne sitten vain *ittuilevat takaisin jos hän heitä yrittää käskeä.
Isoveli ja minä emme sitten juttele kovinkaan paljoa, joskus menee jopa viikko ennen kuin taas vaihdetaan muutama sana.

Että näin meillä...
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.05.2008 22:01
Se perheen ainoa lapsi.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.05.2008 11:45
no oon perheen keskimmäinen, josta aina sitten vitsaillaan että olen tyttöpoika. koska mulla on tasan kaks siskoa ja veljeä. isosisko, isoveli, pikkusisko, pikkuveli.Isoveli on 8 vuotta isosiskoa vanhempi, isosisko mua 8 vuotta vanhempi ja mä oon 8 vuotta vanhempi pikkusiskoa pikkuveli on ainoo poikkeus täs ihmeellisessä vahingossa:p kaikki ne ovat mulle puolsisaruksia. eli oon tämmönen kuulumaton tähän perheeseen.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.05.2008 13:28
Mulla on velipuoli faijan ekasta avioliitosta, en oo koko tyyppiä ikinä nähnyt, se on mua reilusti yli 10 vuotta vanhempi ja venaa vaan et faija kuolee ja kärkkyy sen rahoja!!!!! (setä samas mestas sen kaa duunis ni täti kertoo noita juttuja) Nytkin se oli siel selkä suorana, tärkeenä tepastellu et: "Kun se äijä kuukahtaa niin saan niin ja näin paljo rahaa ja kyllä niillä joku mua nuorempi äpäräki on, sille on pakko antaa puolet"!!!!!! Mut sepä ei tiedäkkään et faija on siirtäny koko omaisuuden autoista, taloista ja huviloista lähtien mutsin nimiin, ja mutsin ainut pentu oon minä.
Sillä mun "rakkaalla broidilla" on 2 lastakin, eli oon ollut tätikin jo muutaman vuoden, mut eiä niitäkään ikinä tuu näkeen!
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.05.2008 14:11
Minulla onpi isosisko, joka on minua jotain 16-17v. vanhempi. Taisin olla porukoille aikamoinen iltatähti, mutta mikäs siinä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.05.2008 16:45
Itseltäni löytyy kolme pikkusiskoa ja yksi pikkuveli. Nuorimmaisen ja mun väliltä sitä ikäeroa löytyykin jo se hurjat 15 vuotta. Kauheasti ei olla yhteyksissä näiden kanssa, koska muut on perhekoteihin sijoitettuina vähän siellä sun täällä. Ja valitettavasti liian kaukana musta.
Toisiksi vanhin sisareni kyllä on nyt päässyt pois ja sen kanssa silloin tällöin nähdään ja jauhetaan p*askaa. Toivottavasti säilyy muidenkin sisarusten välillä yhtä hyvin suhteet vaikka välimatkaa ja ikäeroa yms. onkin.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.05.2008 18:44
Miulla on kolme vuotta nuorempi sisko
Kyllähän me juttuun tullaan, viime viikonloppunakin pelattiin varmaan 10 tuntia Afrikan tähteä. Me tehdään muutenkin paljon juttuja yhdessä, pelaamisen lisäksi ollaan käyty Helsingissä (paitsi yksi kaveri oli mukana myös) ja pesäpallo-otteluissa tulee siskon kanssa pyörittyä aika usein. Ja Formuloita katsotaan tietysti

Meissä ei oikeastaan ole mitään yhteistä, systeri kuuntelee jotain Anna Abreuta ja pukeutuukin sen mukaan. Mutta eipä tuo ole tähän mennessä haitannut.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.05.2008 18:29
Mulla on mua neljä vuotta nuorempi pikkusisko.
Se kuuntelee jo nyt ihan innoissaan Sisters of Mercyä, Dream Smashers INC.:iä ja Two Witchesiä.
Me tehdään melko paljon asioita yhdessä, joskus pelataan korttia montakin tuntia putkeen, joskus kuunnellaan musiikkia jne.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:34

Lainaus: Irodorareta

Me tehdään melko paljon asioita yhdessä, joskus pelataan korttia montakin tuntia putkeen, joskus kuunnellaan musiikkia jne.

Ai noinko hyvää pataa te nykyään olette?? o_Ô
Mulle aina itket sitä kun se on niin ärsyttävä... o_Ô
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit