Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

koppoti koppoti goth!

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2008 15:31
Ohjista repimistä en suosittele, sillä hevosen suu on aivan tajuttoman herkkä kaikelle ja tokihan se repiminen sattuu, mielummin vaikka kepität sitä vähän muttei kuitenkaan tarvi ihan piiska pinnassa siel kentällä painaa, sellanen näps joka herättää.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2008 17:38
Ahh, ihanaa kun on taas ratsastustunnit alkaneet. Ensimmäinen tunti oli aika rääkkiä kun ei ollut taas pariin kuukauteen kunnolla päässyt ratsastamaan ja hevonenkin oli vielä sellainen jonka en ehkä aivan lemppareihini laittaisi. Nyt viime tunnilla kuitenkin sain oikean luottoratsuni, jonka selkään meneminen on kuin kotiin palaisi, meillä aina synkkaa .

Olin ihan ekstaasissa ja saatiin laukanvaihto askeleessakin onnistumaan (mikä oli minulle todella yllätys sillä vedin sen aika kylmiltäni, pahemmin en ole aikaisemmin päässyt harjoittelemaan).
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2008 20:35
Kuinka usein käytte tunneilla? Meinaan aloittaa harrastuksen :P
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2008 20:39
Itse käyn vakituisesti 2krt/vko. Reippaasti mukaan vaan ja tervetuloa hienon harrastuksen pariin!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2008 21:10
Tiragen: Mielelläni olisi vaan naps joka herättää, ei meinaan auttanut sitten yhtään. Enkä halunnut toista kertaa niin kovaa lyödä raipalla, ja kuten sanoin, tuo yksi huomauttaminen riitti, olin siis ekaa kertaa kys. hevosen selässä, eikä mikään auttanut muutakuin nuo äärimmäiset keinot.. Noh, heppanen nyt myynnissä niin eipä sillä enää pääse ratsastamaan
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2008 21:41

Lainaus: Mina

olin siis ekaa kertaa kys. hevosen selässä, eikä mikään auttanut muutakuin nuo äärimmäiset keinot..

Siun ois vissiin heti alusta alkaen pitänyt tehdä selväksi että kumpi ohjaa ja ketä, jos alkuverkan aikana itse löysäilee ja antaa kopun tehdä oman pään mukaan niin se ei takuulla tottele koko lopputuntiin - edes vaikka käyttää "kovempia" otteita. Tämä on koettu monesti ja kantapään kautta opittu.

Itse ne harrasta ratsastusta säännöllisesti, en käy edes tunneilla saatika ratsutallilla. Ravurit vei mun sydämen kokonaan, niillä olen enimmäkseen ratsastellut.
  • Lähetetty: 22.08.2008 10:46

Lainaus: Paper

Kuinka usein käytte tunneilla? Meinaan aloittaa harrastuksen :P

Itse käyn 1krt/vko, sen verran kallista kun on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Mielelläni kyllä kävisin useamminkin, siitä ei ole epäilystäkään.

Jos alotat vasta niin 1 kerta viikossa on aika sellanen hyvä määrä varsinkin jos vakituiseksi johonkin ryhmään oot menossa. Ja vakkaritunnithan on tosi hyviä senkin takia, koska opettaja sitten vähitellen alkaa tuntemaan sut ja tunneilla on jokin yhteinen "linja" ja suunnitelma siitä mitä harjotellaan millonkin. Pääsee hiukan sutjakkaamin alkuun.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.08.2008 17:40
Siitä on jo ikävän kauan aikaa, kun viimeksi olen hevosen selkään päässyt.:/ Tuli nuo hommat lopetettua pari vuotta sitten rahan- ja ajanpuutteen vuoksi, nyt tekisi mieli kyllä aloittaa uudestaan, harmi, kun täällä Helsingissä kaikki maksaa niitä kuuluisia mansikoita.
Kävin Husön ratsastuskeskuksessa Östersundomissa sellaiset 8 vuotta, niin että eyrie , olemme varmaan törmänneet , ensimmäiset 3 vain ratsastelin tunneilla, kunnes sain sitten ensimmäisen hoitoponini, ja sitten toisen.. ja lopulta kolmannenkin kun nro.1 myytiin. Kyllä tulee välillä aivan hirveä ikävä wanhoja hywiä aikoja, pitäisi varmaan raahautua irtotunnille joskus.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.08.2008 10:39
Määki käyn ratsastamassa kahdesti viikossa, ja sit kerran kuussa/kahdessa on viikonlopun kouluvalmennukset ja estevalmennuksia vähän satunnaisemmin. Täällä maalla homma ei oo niin kallista, vaikka bensakuluihin saa kyllä varautua välimatkojen vuoksi.

Ensi viikon jälkeen saisi taas kiivetä heppasen selkään jos sormet liikkuu kunnolla, jei!

Eilen sienestämästä tullessani näin auton ikkunasta kaksi pienenpientä shetlanninponia pienenpienenpienten versojensa kanssa, melkeen teki mieli kaapata ne kotiin mukaan...
  • Lähetetty: 24.08.2008 12:30

Lainaus: Ania

ävin Husön ratsastuskeskuksessa Östersundomissa sellaiset 8 vuotta, niin että eyrie , olemme varmaan törmänneet

Olen tässä vaiheessa kanssa joku 8 vuotta Husössä käynyt, joten hyvin mahdollista . Tuntuu kyllä kauhean pitkältä ajalta nyt kun ajattelee.. Kahdeksan vuotta samassa paikassa?! Huh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit