Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.09.2007 21:49

Lainaus: Mindreal

Pelkään hämähäkkejä,

Lainaus: Mindreal

tummia vesiä

Jopas sattui et ihan samat ku mullakin!
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 19:21
Minä taas pelkään karhuja. Jos sellainen joskus tulisi nenäni eteen joutuisin todella panikkiin. Sain tuon karhu fobian pienenä, kun katsoin kauhu leffan jossa oli tappaja karhu. (Huom! Tarkoitan oikeita eläviä karhuja, en karhu olutta.)
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 19:31

Lainaus: skullgirl

Minä taas pelkään karhuja

Pelkästä kiinnostuksesta, sillä kaverillani on myös karhu fobia, että pelkäätkö myös nallekarhuja? Siis pientä ahdistusta... Kamullani on nimittäin sellainenkin..
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 19:45
minulla oli vähän sama juttu pienenä. Minä pelkäsin pehmo leluja pimeässä. Mutta olen päässyt siitä yli.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 09.09.2007 03:32
Enpä minä nyt oikeastaan pelkää mitään, tai ainakaan ei ole vielä tullut vastaan mitään, mitä minä olisin pelännyt. Tietysti minä nyt pelkään jos kävelen pimeässä ulkona ja joku lähtee seuraamaan (onneksi näin ei ole käynyt), mutta ei tuo ole semmoinen varsinainen pelkopelko, you know, jokaistahan pelottaa tuossa tilanteessa. En minä läheistenkään menettämistä pelkää - onhan se inhottava ajatus, mutta ei se minua varsinaisesti *pelota*. Eli en pelkää mitään kunnes toisin todistetaan.

//ei kun hetkinen! Joo, Doom3 on onnistunut pelottamaan minua. Kuulin rahisevaa hengitystä ja kesti melko kauan ennen kuin uskalsin mennä sinne säkkipimeään saadakseni sen zombin sieltä esiin. Pitäisi kokeilla uudestaan, josko se vielä pelottaisi, kun leffat ja painajaiset (tai siis teemaltaan ja tapahtumiltaan painajaismaiset unet ilman pelkoa/ahdistusta) eivät nykyään näytä pelottavan minua yhtään. Damn.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.09.2007 21:12
Peilikuvaani. Hirvittää koko ajatuskin.

(en jaksa lukea koko ketjua anteeksi jos kopioin jotakuta)
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.09.2007 21:27
En pelkää mitään.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:31
Pelkään ja inhoan portaita ja tasanteita joista näkee läpi...esim. semmosesta ritilästä tehdyt portaat on kammotus mulle! Sydän rupee tykyttämään eikä pysty kattoo alas...kamalin kokemus oli vuosi sitten Pietarin kauppakeskuksen portaat ekasta kerroksesta tokaan, ne oli tehty lasista!! AARGH! Melkein itkin ku niitä kiipesin Ja se kauppakeskuksen hissi...se oli jotain yyberkammoa...hissin lattia oli myös lasia, olin ihan paniikissa ku sillä joutu kulkemaan.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:51
Muutama päivä sitten jouduin menemään semmosie ritiläportaita pitkin...puristin kaidetta ja kattelin vaa ylöspäin...turbovaihde päällä ja ne oli nopeesti ohi...
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:51

Lainaus: skullgirl

Minä pelkäsin pehmo leluja pimeässä. Mutta olen päässyt siitä yli.

Samoin! Tosin en tiedä oonko päässy siitä yli, hmmm O.o Luin sen jonkun goosebumbs kirjan ja sen jälkeen on pelottanu. Ja muutenkin aina elokuvissa nuket herää eloon jne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit