Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.12.2007 19:28
Hämähäkkejä olen aina pelännyt. Kamalia
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2008 11:45

Lainaus: Azrael

Outo pelko, mutta itseäni kammottaa kulkea iltaisin, valojen sammuttamisen jälkeen peilijen ohitse. Häiriintynyt mieleni kun keksii vähän kaikenlaista, mitä niissä saattaisi näkyä.
Myös pienet ja ahtaat hissit, joissa on peilejä joka seinustalla, ovat ahdistavia.

Vastaan samoin. Omassa huoneessani on juurikin tämän takia vain yksi pieni peili eikä telkkaria ollenkaan. (Telkkaristakin saattaa näkyä jotain )
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2008 17:02
Mä pelkään sitä, että en osaa jotain. Sitä, että epäonnistun. Se on ihan hirveetä, mutta.. en voi sille mitään.

Sitten pelkään demoneita jne. mut en kovin paljoa kuitenkaan, mut aina o vähä sillee *hyrr* ku niitä miettii.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2008 18:25
huomasin yhtenä päivänä että pelkään aivan kaikkea jonkun verran. pelkään laitureita, saksia, veitsiä jne. pelkään varmaankin että jtn pahaa sattuisi, jonka takia pelkään kaikkea. -.-
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.06.2008 20:40
Mulla on kamala emetofobia, eli oksennuskammo. Jos joku sanookin , että on paha olo, menen ihan paniikkiin ja tahdon kyseisestä henkilöstä mahdollisimman kauas. Pelkään, että syön jotain, josta sairastun ja oksennan, joten olen tarkka siitä mitä tulee mässättyä. Oksennuskammoni ei koske mitään känniyrjöjä, vaan jos joku oksentaa ilman mitään syytä, tai sairaudesta. Melkein pyörryn, jos näen jonkun oksentavan. Enkä edes tiedä mistä tämä fobia johtuu. Aika typerää.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.06.2008 21:14

Lainaus: Chastel

nöyryytystä

Sama täällä, hyi helv kun ajatteleekin.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.06.2008 01:41
Tosiaan, minäkin pelkään nöyryytystä :F
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2008 09:48
Itsellä on kanssa tuo muutaman mainitsema nöyryytys ja epäonnistuminen, siinä varmaan aika hyvin tuli ne mitkä enemmän pelottaa. Minä en pelkää mitään käärmeitä, ötököitä tms.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2008 11:42
Itse pelkään korkeita paikkoja. Aika paljonkin, itse asiassa :P
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.06.2008 22:13
Pelkään tukehtumista/kuristumista/hukkumista. Ei se paljon näy jokapäiväisessä elämässä, en itseasiassa usko että muut kuin äitini, poikaystäväni ja vanhin ystäväni ovat tämän huomanneet. Ilmenee erityisesti siinä että en voi nukkua poikaystäväni kanssa sylikkäin, koska siinä hengittämiseni rajoittuu. Panikoin. Joskus choker-korut pitää riisua kesken illan kun iskee kuristumiskammo. Aika harvinaistahan tuo on, mutta ei tavatonta. Sukeltelua harrastan, mutta en ikinä syvälle, koska silloin iskee välitön paniikki. On pakko päästä pintaan.
On paljon pieniä asioita joissa tarkkasilmäinen voi tuon kammon minussa havaita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit