Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2008 15:14
Veitset. Ne on suurin kauhu, en yksinkertaisesti kestä. Toinen on hukkuminen. Toisaalta en jaksa tuhlata energiaa pelkäämällä ötököitä x)
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.10.2008 16:50
Mulla on aina ollut pelko, että sairastun syöpään. Se on mulle sellainen kauhistelun ja pelon aihe.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2008 18:41
PELLEJÄ O_O

Yhh. 8(
En tiiä, ne vain tuntuu niin pelottaville. En koskaan mene sirkukseen.

Juu ja sitten Kannelmäki. Pelottava mesta, eteenkin illalla. Porukka on ihan hullu täällä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.10.2008 18:54
Hukkumis- ja tukehtumiskuolemia pelkään erityisesti. En koskaan mene uimaankaan, ellei joku ole kanssani joko rannalla tai vedessä.
En varsinaisesti pelkää ötököitä, mutta ne aiheuttavat melkoisia inhontunteita; jos ikkunassa edessäni on ötökkä saatan hysteerisesti napata ensimmäisen käteeni osuvan esineen ja liiskata sillä ötökän kuoliaaksi. Minun maailmani olisi niin paljon parempi, mikäli noita nilviäisiä ei olisi.
Ratsastaessani maastossa nuorella/vireällä/uudella hevosella, minua kutittelee aina pieni pelko siitä, että ratsuni pillastuu ja putoan se jalkoihin. Onneksi olen jo pääsemässä tästä pelosta irti, sillä olen pyrkinyt ratsastamaan maastossa vain luottohevosiani, jotka pysyvät käsissä vaikka pommi tippuisi viereen .
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 19.10.2008 15:53
Pelkään pedofiilejä,raiskareita,hammaslääkäriä(lääkäreitä yleensä) ja että joku minun läheiseni kuolisi tai heille sattuisi jotain. Ja koiria...jonkun verran. Varsinkin jos ne haukkuu tai murisee ja juoksee päin.. Nimittäin menin joskus pienenä silittämään vierasta koiraa, ja se kävi miun kimppuun. Tuli reikä paitaan,kaaduin ja se saatanan rakki otti housun lahkeesta kiinni ja rupes repimään minnuu itteesä kohti. Pääsin irti ja kierin pois siitä. Ois nimittäin ottanu varmasti kiinni kaulaan jos olisi päässy. Opinpa kantapään kautta. Trumoja?
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.11.2008 19:52

Lainaus: Vampira_666

joku minun läheiseni kuolisi tai heille sattuisi jotain.

Täällä täysin sama, ja se on tullut aivan hiljattain ja yllättäen, sillä aiemmin ajattelin että mitä väliä vaikka joku tuosta karsiintuisi hautaan.
Nyt taasen sellaisen ajattelukin on ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Eniten pelkään että jollekin läheiselleni sattuisi henkisesti jotain niin järjettömän kamalaa, eikä häntä voisi millään auttaa.
Aina kun joku läheisempi on huonommassa jamassa, kärsin siitä itse aivan yhtä lailla, jos pelkästään näen miten huonosti jollakin voi olla.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 10.11.2008 20:41

Lainaus: Mayaserana

Veitset. Ne on suurin kauhu, en yksinkertaisesti kestä.

Miten voit leikata lihaa/hedelmiä tai voidella leipää, jos pelkäät noin hirveästi veitsiä o.O? Eikö se jo haittaa normaalia elämääsi?
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.11.2008 22:08
Mie kammoan älyttömästi hämähäkinseittejä. Pystyn pitämään kädessä vaikka minkä sortin lukkeja ja hämiksiä, mutta työnnäppä kätes tuohon isoon hämisseittiin. Ei onnistu, vaikka kuinka pakottaisi. Trauman mie sain kun pienempänä meinasin juosta kahden puutolpan väliseen, yli metrin halkaisijan kokoiseen hämisseittiin. Lähdin juoksemaan kauhuissani pois, mutta lähellä kahden muun tolpan välissä oli samanmoinen, johon meinasin myös juosta. Siinä vaiheessa pysähdyin haukkoen henkeä ja olin hirveässä paniikissa. Että näin minulla...
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2008 00:03
Itse olen aina pelännyt todellisuudentajun katoamista. Kun on nähnyt tarpeeksi monta dementikkoa, sitä vain miettii miten hirveää se on omalla kohdalla. Kun mikään, mitä tapahtuu, ei käy päinsä siihen, mitä tietää. Kun tuntee ja tietää otteen lipsuvan ja mitään ei voi asialle tehdä. Koskaan ei tiedä mitä hetkeä elää "ulkomaailmassa" kun pään sisällä on joku toinen hetki.

Ennen pelkäsin myös mielenterveyden kadottamista, nyttemmin olen huomannut, että vaikka niin kävisikin, ei se ole välttämättä lopullista. Aika monesta asiasta ihminen on kykenevä toipumaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.11.2008 11:52

Lainaus: die Winterreise

Mie kammoan älyttömästi hämähäkinseittejä.

Raasu. Sulla olisi varmaan kivaa lenkkeillä täällä meidän metsissä, kun sitä ei voi välttyä jokapäiväisiltä seitti annosksilta. Ihanaa, kun ne on pitkin naamoja vähän väliä. Alkaa jo tottumaan. No ei. Ei siihen totu. Ne on ällöjä elukoineen. Mutta onneksi kohta on jo sen verran kylmää, ettei kauaa kestä tätäkään..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit