Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2008 17:14
Säälittävää, mutta pelkään pimeää. Ihailen sitä ja tavaroiden muotoa ja näköä pimeässä, mutta pelkään.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2008 15:14

Lainaus: Heetteri

Jos pelkää öttiäisiä, se on ok kunhan ei kanavoi sitä pelkoaan poloisten liiskaamiseen.

Pyh ja puskat! Hyökkäys on paras puolustus. Isken hengiltä jokaisen liian lähelle tulevan, jos vain löydän sopivan lyömäaseen lähettyviltä. Paljaalla kädellä en niihin uskalla koskea. Mutta myönnettäköön, että olen hieman epälooginen, kun tapan ötököitä vain, koska pelkään niitä, mutta en tapa ihmisiä, vaikka pelkään myös niitä.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 15:16
Minäkään en uskalla koskea ötököihin kädellä tai paljaalla jalalla varsinkaan Ja jos on lähettyvillä pienikokoinen murskausase, minun pitää kerätä rohkeutta jotta uskallan läimäistä. Siinähän joutuu käsi lähelle ötökkää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.11.2008 16:28
Ratatosk

Rohkeaa. (Enter silmienpyöritys)
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: pimeyden_hehku
  • Lähetetty: 19.11.2008 16:45
ihmisiä. Sitten saan myös kamalan paniikkikohtauksen, jos joku vaikka pitää mun ranteesta sillä lailla kiinni, etten saa revittyä sitä pois tms. Sitten säikähdän myös siitä, jos joku koskee muhun.ja se kun joku koskee, niin siitä saan myös jonkun paniikkikohtauksen, mutta säikähdän vaan sillon, kun se ekaa kertaa koskettaa.
Kirjoittanut: Neither (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2008 08:43
Ihmiset on ylivoimasesti pelottavampia kaikista ja se ei ole mikään ihme. Möröt, kummitukset ja epämääräiset eliöt on kilttejä verrattuna ihmisiin. Mutta ne on mukavan monimutkaisia, joten en viitsi alkaa erakoksi.
Kirjoittanut: xKittyx (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2008 14:49
Minä pelkään tulipaloja. Näen usein unta missä kämppäni syttyy tuleen ja se on aivan hirveää :/
Mutta en ainakaan tähän päivään mennessä ole joutunut yhteenkään tulipaloon paitsi The Sims:sissä
Kirjoittanut: miikkarocks (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.11.2008 15:13
Mä pelkään lentokoneita! en tykkää jos oon lentokoneessa tuntuu että se putoo kun oon ite joutunu sellaseen tilanteeseen että se lens pienestä trombista ohi... olin ihan paniikissa!!

Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 21.11.2008 16:11

Lainaus: Heetteri

Heetteri sanoo että ötökät pelkäävät vielä enemmän, ja on raukkamaista kiusata pienempiään. Jos pelkää öttiäisiä, se on ok kunhan ei kanavoi sitä pelkoaan poloisten liiskaamiseen.

Mutta..mutta... ei niistä pääse eroon kuin liiskaamalla niitä. Olen siis murhaaja. eiiiiii.. Mutta mainittakoon että olen kuljettanut lukkeja pois mun huoneesta ulos pihalle. En liiskannut.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2008 16:21
Jos ötökän liiskaa, siitä tulee ötökkämuussia joka on käsittämättömän paljon karmaisevampaa kuin ötökkä sellaisenaan. Ötökät voi pyydystää purkin ja paperin avulla ja viskata takaisin luontoon. Näin säästytään turhalta siivolta ja päästään ötöistä eroon.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit