Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2009 10:00

Lainaus: Heetteri

BACK TO THE TOPIC, GUYS.

Well, technically speaking, it is on the topic...

No jaa. Onhan minullakin rakkaus jota en voi saada. Tunteesta kai suurin osa on nostalgiaa, koska tarkemmin ajatellen kyseinen tyttö oli täysi *****, mutta ensirakkautta on vaikea unohtaa ja kun se päättyy yllättäen toisen kuolemaan ei siitä koskaan pääse täysin yli.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.04.2009 10:02

Lainaus: Blackrat

mutta ensirakkautta on vaikea unohtaa ja kun se päättyy yllättäen toisen kuolemaan ei siitä koskaan pääse täysin yli.

Ensirakkaudesta ei välttämättä koskaan pääse muutenkaan täysin yli, etenkin jos on itse tullut jätetyksi. Huomaan tämän edelleen, vaikka siitä on jo 9 vuotta.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.04.2009 14:18
Viimeisin oma ihastus on ollut ala-asteella, eli kovin kauan sitten. Eli en todellakaan ihastu helposti, ja sellaista kuin rakkaus ei ole tähän saakka tullut vastaan, suhtaudun muutenkin kyynisesti koko asiaan.
Sinänsä se on helppoa, kun ei tarvitse potea lainkaan sydänsuruja, toisaalta taas tylsää, sillä joskus toki haluaisi jonkin sorttisen tukipilarin kaiken suhteen, elikkä toisen ihmisen. Kuitenkin, mitä sitä tähän saakka on nähnyt, omia ja muiden kokemuksia, sanoisin että sydämen jutut ei ole mun juttuni. Want to break free.
No, sitten kun olen epätoivoisesti ihastunut johonkuhun ja pää tursuaa lemmen ajatuksia, kenties sitten tulen korjaamaan tänne mielipiteeni enemmän ketjun aiheeseen liittyen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 28.04.2009 16:35

Lainaus: AlienSexGarden

Missä vaiheessa ihastus muuttuu rakkaudeksi, jos muuttuu?

Ihastuneelle ihastuksen kohde vaikuttaa maailman ihanimmalta ja täydellisimmältä ihmiseltä, lähes virheettömältä.
Rakastunut taas näkee toisessa myös virheet, jopa sen että virheitä on enemmän kuin ansioita. Ja rakastaa silti.
On sitten eri asia että milloin tämä kullakin tulee kohdalle.

Minä myös ihastun kamalan helposti, milloin keneenkin, niin miehiin kuin naisiin. Olen hetero, ja rakastan poikaystävääni valtavasti, mutta minkäs sille voi kun tutustuin tänään aivan uskomattoman ihanaan tyttöön. Viimeksi taisin olla ihastunut erääseen hyvään pitkäaikaiseen ystävääni, viikonloppuna. Joskus ihastukset kestävät kuukausia, joskus menevät parissa päivässä ohi. Olen tottunut tähän, ja niin onneksi on viimein miehenikin. Toki hän on mustasukkainen, mutta nyt hän ymmärtää etten minä ole häntä pettämässä tai jättämässä. Olen vain tällainen.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.04.2009 17:28
Minulla on se jota olen tavoitellut Pitkäänhän siinä meni, mutta kannatti. Edellisen miehen kanssa elämä oli ihan kaaosta ja toivotonta paskaa.
Exäni oli kunnon surkimus, ei pärjännyt koulussa, sai turpaan aina toisilta (jopa naisilta?!) kun suutaansa pieksi, ei osannut tehdä itselleen mitään ruokaa (korkeintaan osas pitsan lämmittää), ja tuhlasi rahojaan ihan typerästi kaikkeen muuhun kuin mihin olisi pitänyt.

Kun sen oikean löytää, alkaa tajuta miten huonosti asiat on ennen ollut varsinkin kun ei sen "rakastumisen pinkin pilvilinnan" päältä näe alas, minkälainen toinen pohjimmiltaan on.
Omasta mielestäni ei ole olemassakaan rakkautta ensi silmäyksellä.
Rakastuminenkin on ihmisessä kemiallinen reaktio, ja jos kemiat ei ihmisillä täsmää, niin ei voi odottaakaan onnellista ja toimivaa suhdetta.

Sen takia kannattaa varmaankin aina tutustua siihen toiseen enemmän kuin sen yhden kännilauantai illan.
Minä ja oma ukkoni tunsimme toisemme ennen varsinaista seurusteluamme jo vuoden ajan, siinä oppii tuntemaan toisen ainakin osittain hyvin
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2009 11:27
En sanoisi että enää rakastan varsinaisesti romanttisessa mielessä - jonkinlainen kaiho kuitenkin kaivertaa. Eli se surullisenkuuluisa ensirakkaus, jota en vain ole vielä 14 vuoteen saanut mielestäni. Useimmiten ei tule ajateltua koko asiaa tietenkään, mutta joskus silloin tällöin sitä vaan pulpahtaa taas päähän ja miettii.. Mitähän hänelle kuuluu? Ja mitä meistä olis voinut tulla jos maailma ei olis meidän väliin mennyt. No, ollutta ja mennyttä sinänsä, mutta en häntä varmaan koskaan onnistu kokonaan unohtamaan.

Nykyisin olen siinä mielessä kyynisempi etten edes odota mitään romansseja omaan elämääni, ja näin ollen en oikeastaan enää varmaan voikaan ihastua/rakastua ihmiseen jota en voi saada. Ei sillä, tarkoitaan.. Rakkaus on iso ja hieno juttu, mutta tullut sellainen fiilis ettei ole meikän osa tässä elämässä. No joo, enough about that.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.06.2009 20:43

Lainaus: Heetteri

Ensirakkaudesta ei välttämättä koskaan pääse muutenkaan täysin yli, etenkin jos on itse tullut jätetyksi. Huomaan tämän edelleen, vaikka siitä on jo 9 vuotta.

Näinpä... Saman olen kokenut itsekkin, siitä on 5 vuotta aikaa. eikä yli ole päästy vieläkään...
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2009 16:41
(en tiä liittyykö asiaan, mutta kuitenki) En oo koskaan seurustellu tai rakastunu ja siks tääki on musta vähä raukkamaista. Eli yks poika, jota en mitenkään erityisesti noteerannu laitto viestin, että "Oon rakastunu suhun" ja me siinä viestiteltiin. Sitte siitä ei kuulunu muutamaan viikkoon mitään (tapahtu kesälomalla) nii laitoin viestiä ja kysyin mitä se touhuaa, no se laitto vastaan et " kuka oot" musta vähä raukkamaista kääntää noin äkkiä kelkkaa. ;(
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.08.2009 17:13

Lainaus: Gootihullu

musta vähä raukkamaista kääntää noin äkkiä kelkkaa. ;(

Et sitten tullut ajatelleeksi että ehkä hän oli menettänyt puhelimensa yhteystiedot?
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 18:03
Enpä tiedä olenko ikinä ihastunut kehenkään, jota en voisi saada... Tuli se todistettua melko konkreettisesti noin vuosi sitten. ;P Jos ihastumisen piiriin voi laskea puhtaasti lihallisen mielenkiinnon, niin kyllä sitä silloin tällöin tapahtuu... Mutta kun tietää mitä jo "omistaa", niin eipä se montaa hetkeä kestä sekään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit