Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Goottityyli osana nuorten tv-ohjelmaa (YLE)

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Viitannet MOT: Saatanalliset sävelet- dokumenttiin? Löytyy juutuubista, suosittelen lämpimästi kaikkia katsomaan, ainakin jos ovat makeiden naurujen tarpeessa. Se "entinen saatananpalvoja" on jotain hupaisinta ikinä.

Tuli katsottua tuo ko. dokkari ja voi jestas mitä säätöä, asioita suurennellaan ja väännellään niin paljon kuin vain ehditään. Hyvät naurut kyllä irtosi.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Jepjep, todistaa ainakin sen että addiktioihin taipuvat ihmiset pääsevät yhdestä vain repsahtamalla toiseen.

Jos kyseinen tyyppi nyt ylipäätään on ikinä ollut oikeasti saatananpalvaaja. Jotenkin tuntuu että tyyppi joko keksii jutut omasta päästään tai sitten hänet on pyydetty esittämään ex-saatananpalvaajaa. Sen verran kaukaa haetun kuuloista paikoin. Mutta mistä sitä tietää, kun ei tyyppiä itse tunne.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Tässä elo-syyskuussa piti ohjelman tuleman, mutta ainakaan vielä en ole saanut mitään viestiä ohjelma-ajasta. Toivottavasti minua muistetaan infota, ellei mene koko juttu ohi.

Minun tuurillani olen kuitenkin töissä silloin.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
^On jo odotettu, muttei henkeä pidätellen kuitenkaan

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Onhan tuo pakko katsoa..

If you're Hook, then who am I? You are a codfish.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Jos kyseinen tyyppi nyt ylipäätään on ikinä ollut oikeasti saatananpalvaaja. Jotenkin tuntuu että tyyppi joko keksii jutut omasta päästään tai sitten hänet on pyydetty esittämään ex-saatananpalvaajaa. Sen verran kaukaa haetun kuuloista paikoin. Mutta mistä sitä tietää, kun ei tyyppiä itse tunne.

Vielä tosta se, että mua alko eka naurattaan sitten suututtaan ja taas naurattaan ja suututtaan. Hitto.. onpa sekava tunne taas...

Mutta siis tästä alkuperäisaiheesta, niin täällä odotellaan innolla sen ulos tuloa

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Äh, kohta en kerro tänne vaikka tietäisinkin ohjelma-ajan, nolaan itseni kuitenkin ja olen puhunut mitä sattuu :< Tai sitten he saavat sen sekoitettua niin, että olen kuin puhuisin puuta heinää O.o

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Äh, kohta en kerro tänne vaikka tietäisinkin ohjelma-ajan, nolaan itseni kuitenkin ja olen puhunut mitä sattuu :< Tai sitten he saavat sen sekoitettua niin, että olen kuin puhuisin puuta heinää O.

Well, nuo toimittajat osaa kyllä sen homman että saa kaiken kuulostaan niin sika tyhmältä, että ei me sua siitä syytetä : )

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Noh, kuitenkin siinä on sitten Iiriva med mutaiset plattarit och ruotsinkieliset tekstitykset, därför att Iiriva pratar inte svenska tai jotain sinne päin!

• Vastaa
onko tää viel tullut?
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!