Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!
Lainaus: BronzeRain
Viitannet MOT: Saatanalliset sävelet- dokumenttiin? Löytyy juutuubista, suosittelen lämpimästi kaikkia katsomaan, ainakin jos ovat makeiden naurujen tarpeessa. Se "entinen saatananpalvoja" on jotain hupaisinta ikinä.
Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.
Lainaus: Piiskansiima
Jepjep, todistaa ainakin sen että addiktioihin taipuvat ihmiset pääsevät yhdestä vain repsahtamalla toiseen.
Primadonna ja ilotyttö.
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.
Mustahuuli! >:F
If you're Hook, then who am I? You are a codfish.
Jos kyseinen tyyppi nyt ylipäätään on ikinä ollut oikeasti saatananpalvaaja. Jotenkin tuntuu että tyyppi joko keksii jutut omasta päästään tai sitten hänet on pyydetty esittämään ex-saatananpalvaajaa. Sen verran kaukaa haetun kuuloista paikoin. Mutta mistä sitä tietää, kun ei tyyppiä itse tunne.
You and me, we have no faces.They don't see us anymore.
Lainaus: Iiriva
Äh, kohta en kerro tänne vaikka tietäisinkin ohjelma-ajan, nolaan itseni kuitenkin ja olen puhunut mitä sattuu :< Tai sitten he saavat sen sekoitettua niin, että olen kuin puhuisin puuta heinää O.
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.