Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Goottityyli osana nuorten tv-ohjelmaa (YLE)

Minä bongasin tämä, eilen satuin pätkän näkemään, hyvinhän se meini Iriva!
  • Muokkasi: Iiriva
  • Vastaa
Mmmmiitä, tuliko se eilen!!!???? O___o

Perkele! En tiennyt!

Onneksi taisi löytyä areenasta, eli taidankin katsoa sen itse myös netistä tänään, kunhan pääsen kotiin. O.o

http://arenan.yle.fi/hae?pid=992820

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Hyvinhän tuo meni! Huolimatta siitä, että kuvaus oli jokseenkin pälliä (hohoo, kaulakoru, hohoo, korsetti ja puoli kättä kiristämässä, hohoo joku muu omituinen yksityiskohta) ja heti goottiosuuden jälkeen alettiin, ylläri pylläri, puhumaan roolivaatetuksesta. Tuosta jäi juuri sellainen kuva mitä pitikin: goottivaatteisiin pukeutuva henkilö on ihan tavallinen ihminen jolla on omanlaisensa esteettinen maku. Nostan hattua.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Katsoin ton just tuolta netistä enkä oikeen tajunnut ihan täysin että miten se liittyi siihen mistä heidän ohjelmansa kertoi mutta ehkä he yrittivät viitata siihen että gootitkin pitää yllä jotain roolia. Kyllä oli niin lasten ohjelma, että piti hyppiä oikeen kunnolla että löysi Iirivan kohdan
Mutta jokatapauksessa Iiriva veti ihan jees!

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Anteeksi jos olen tyhmä mutten löydä sitä huonolla kielitaidollani. onkohan kellään suoraa linkkiä tai neuvoa?
  • Vastaa
Oooh, hyvin meni tosin ohjelma muuten aika *****

Anteeksi

• Vastaa

Lainaus: Desternia

Anteeksi jos olen tyhmä mutten löydä sitä huonolla kielitaidollani. onkohan kellään suoraa linkkiä tai neuvoa?

Tuo Iirivan antama linkki on aikas suora. Siinä on heti se ohjelma "Park", klikkaat sen vaan auki. Siinä ne lapset jauhaa näyttelemisestä tms. Iirivan osuus tulee vasta jonkin verran yli puolen välin kun ne alkaa puhuun rooleista yms - Itse henk. koht. suosittelen hyppimistä mutta jos kiinnostaa katsoa koko ohjelma niin makunsa kullakin.

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Kiva, en voi katsoa sitä itse. Tai siis, työpaikalla näin pätkän, mutta ilman ääntä, eli minulla ei ole hajuakaan mitä siinä sanon.

Lievästi potuttaa kun kone kettuilee.

• Vastaa
Hyvä esiintyminenhän tuo oli. Mut oli siinä tosiaan kuvaus vähän kökköä, kuten Piiskis mainitsi.
Mutta kiva kuitenkin

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Hyvä esiintyminenhän tuo oli. Mut oli siinä tosiaan kuvaus vähän kökköä, kuten Piiskis mainitsi.

Niin, ja siinä oli virhe: en mie ole 18, vaan 19! ; < Olin jo tulloin kun tuo kuvattiin.

Fail.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!