Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: harrastuksena:Airsoft

• Vastaa
no mitä mieltä täällä foorumilla ollaan Airsoftista ja ketkä täällä harrastaa sitä
,imä ainakin harrastan sitä ja minun mielestä se on (paremman sanan puutteessa )mielekästä liikuntaa ja siinä on vähän jännitystäkin.Siinä voi eläytyä kunnolla "peliin" mukaan.

en löytäny tällästä topickia jos on nii lopettakaa tämä.
  • Vastaa
Itse nykyisin harvemmin käyn softaamassa, ellen sitten osallistu livepeleihin joissa se on normi. Onhan se helkutan hauskaa, ja tulee usein kuolattua softisaseita netissä. Varsin hauska harraste minusta. Oli nostalgista kaivaa wanha PB/AS -maski jostain kaapin kätköistä maaliskuussa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Muokkasi: FrozenCorpse
  • Vastaa
Tässä on harrastustopic: http://www.gootti.net/keskustelu/4_29_0.html
LUKKOA!!

HC-Wild Line

• Vastaa
Joo, ja tämä on spesifioitu _softaukselle_.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Itse nykyisin harvemmin käyn softaamassa, ellen sitten osallistu livepeleihin joissa se on normi. Onhan se helkutan hauskaa, ja tulee usein kuolattua softisaseita netissä. Varsin hauska harraste minusta. Oli nostalgista kaivaa wanha PB/AS -maski jostain kaapin kätköistä maaliskuussa.

Hämmästyttävää miten usein gootti-tytöt ovat ''poika-tyttöjä'' ja pitävät poikien aktiviteeteistä...
Viimeiseksi kyllä odotin että tytöt innostuisivat tästä harrastuksesta.....

Itselläni on aijan puutteen takia jäänyt harrastus pimentöön (harmi), mutta olisi joskus kiva taas vedellä metiköissä... Ei taida olla samallalailla mahdollista enkä juuri scenaarioon viitsisi mennä.

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

LUKKOA!!

Minusta kyllä moderaattoreilla on se päättöoikeis, eli hyshys nyt vaan.

Itseänikin kiinnostaisi softata, mutten sitten koskaa ole uskaltanut lähteä mukaan. Vähän sama homma kuin larppaamisessakin, mutten uskaltanut vain lähteä tuntemattomiin porukoihin vaikka kuinka kiinnostaakin

Serkun aseilla olen tosin kyllä saanut ammuskella pihamailla, ja yhäkin kiinnostaisi joskus kokeillakin, mutta on vain se kynnys lähteä, varsinkin kun en omista varusteitakaan sitten...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
itse harrastan myös kys. adrealiiniharrastusta. tällä hetkellä molemmat aseet ovat sanoneet kaput ja parhaillaan niitä korjailen...

TautiEnkeli

"haa syöksen sinut pimeyteen ja syöt pääsi!" Syö Pääs AIVOKAALI!!

• Muokkasi: darkAngel
  • Vastaa

Lainaus: Iiriva

Itseänikin kiinnostaisi softata, mutten sitten koskaa ole uskaltanut lähteä mukaan

sama juttu. ei ole oikeen sitä kaveriporukkaa jonka kanssa vois alottaa. ja tosiaan sellaseen porukkaan jossa yks on tuttu niin ei uskalla lähteä mukaan. saatikka sitten semmoiseen josta ei ennestään tunne ketään, koska miun kaveripiiristä kukaan ei harrasta airsoftia. ja tietty vanha tuttu rahan puute on kans aika kova este. kiinnostusta riitäisi kyllä.

when angels deserve to die

• Vastaa

Lainaus: Berzerker

Hämmästyttävää miten usein gootti-tytöt ovat ''poika-tyttöjä'' ja pitävät poikien aktiviteeteistä...

Hämmästyttävää pikemminkin miten gootit ovat noin pääpiirteittäin androgyynisiä muutenkin. Minä olen aina pienestä pitäen ollut aika 50-50 molempia sukupuolia, jos nyt halutaan mennä tähän tylsään stereotyypittelyyn. Siitä lisää aloittamassani ketjussa nimeltä "x tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika".

Seuraavan kerran tämä neiti taitaa päästä konkkeloimaan pistoolit reisikoteloissa (Ropeconin lisäksi) joskus syksyn lopuksi, kun Bravo Beach Hospital pelautetaan jossain päin, ja Komentaja Evangeline De Cera pääsee vetämään sulkeisia joukoilleen.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
saaneeko tähän ympättyä värikuulat, jottei sille tarvi erikseen tehdä omaansa?

softaus on jäänyt hiukan vähille, samoin värikuulat, muutaman kerran vuodessa tulee yhteensä näitä kokeiltua. jotenkin se värikuulalätkytys tuntuu mukavemmalta, kun osumat tuntuvat takinkin läpi. tuntuvathan ne kyllä kunnollisilla softeillakin.
jotenkin se softien kilpavarustelu vaan tuntuu kahelilta... älyttömissä hinnoissa ovat snaipperivehkeet esimerkiksi.
luulisi pienoiskiväärin olevan halvempi kuin heikon ilmakon, mutta käyttötarkoitukset ovat tietenkin hyvin erilaiset.

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!