Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Nostalgiaa

• Muokkasi: kismet
  • Vastaa
Huono äänenlaatu, mutta silti:
http://www.youtube.com/watch?v=Dk-9xXI6yLc&feature =related

Tuli tunne että pitää katsoa kirjastosta Dingon levyjä. Kuinkahan moni muistaa mm. Histamiinin ja TaoTaon? Tai tietää että yhteen aikaan oli karkkipussi nimetään Marimint? Pussi oli muuten samanmoinen kuin Marianne, mutta väreinä oli sininen ja valkoinen.

Pojat ostivat joskus Ritari Ässä-purkkaa kun niistä sai keräilytarroja. Minä en itse silloin vielä purkkaa massuttanut.

Muistan hämärästi et oli joku piirretty missä oli 2 karhunpentua, Jaki ja Nuka.
Commodore64 ruletti ainakin meillä kunnes amiga veti pidemmän korren. Spy vs Spy oli ihan must peli.

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa
Eh, mikä oli viestisi pointti, musta tällainen on ollu jo ennenkin..

HC-Wild Line

• Muokkasi: Cata
  • Vastaa
Mee DingoWebin foorumille. siellä tiedetään kaikki ja siellä on kaikki himoDingo-fanit, mm. minä.
//ja mitä -tua, toi oli coveri! hyi sellasista.

Kesän paras Dingo-keikka oli eilen.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
En harrasta pahemmin mitään foorumeja, ei oo mun juttu. Tätä harvakseltaan olen vilkuillut. Kiva jos täältä olisi löytynyt vähän saamaa ikäluokkaa olevia joilla myös samoja muistoja jakaa. Mutta okkei, poistun. En vaan osaa olla internetin virtuaalimaailmassa ja foorumeilla. Eli tämän aihion saavat sitten ylläpitäjät poistaa kokonaan tykkänään.

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

Eh, mikä oli viestisi pointti, musta tällainen on ollu jo ennenkin..

Ehkäpä viestin pointti oli muistella mukavia menneitä asioita ja jakaa niitä muidenkin kanssa? Onko se kiellettyä? Joillekin voisi olla kiva jos vaikka löytyisi joku toinen joka muistaa samoja juttuja. Ei täällä kuitenkaan kaikki ole 14v. Jos tämmöinen topikki on jo olemassa, niin ystävällinen ihminen etsisi sen käsiinsä ja antaisi linkin. On täällä monia paljon hölmömpiäkin ketjuja kuin tämä, kumma kun niistä ei urputeta...ei niilläkään ole mitään tekemistä "goottiuden" kanssa.

Sori vaan, mutta mua alkoi *********** nämä vastaukset täällä.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Hih, Histamiini. Klip klop, klip klop, hevonen on pop!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
No FC:n kommentit ovatkin tunnetusti vähän jostain muualta...

Hmm, itselleni ei tule nyt tähän hätään mieleen samankaltaista topikkia, mutta voinen sen moderaattorin ominaisuudessa tarkastaa kun ehdin. Tämä on kuitenkin Yleiset korinat, joissa jutellaan paljon kaikesta ei-niin-gootista, joten en näe nostalgisten juttujen muistelemisessa mitään pahaa - varsinkin kun niitä luulisi goottipiireistäkin löytyvän! Eli kaivelkaahan nyt ne herneet nenästänne ja se nenä pakaroittenne välistä, niin homma jatkuu.

Minä kaipaan vieläkin Jenkin turkinpippuri-purkkaa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Maija Mehiläinen!!!
Kiskalta haettiin vanhoilla markoilla karkkii.
Veli antoi joskus pelata koneellaan peliä jossa oli merirosvoja. Äiti käänsi "vaikeat" engl. kieliset sanat.
Dingosta en ole koskaan diggaillut mutta Kikan Sukkula veenukseen saa vieläkin haikealle mielelle

Mustahuuli! >:F

• Muokkasi: neo_shaman
  • Vastaa
Itse haikailen TaoTaon perään! Jotenkin sydämmestä kouraisee nykyisiä lastenohjemia katsoessa, kun muistaa mitä itse tuli katsottua; huonosti dubattuja Scooby Doota ja Denveriä, sekä tietenkin My Little Ponya, jossa kuului taustalla saksankieliset alkuperäisäänet.
Ja Marimintit olivat myös hyviä

Eniten harmittaa kuitenkin Suomen Madin kuukausittaisen julkaisun lopettaminen

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Muokkasi: kismet
  • Vastaa

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Maija Mehiläinen!!!

Hih - mulle tuli lapsena tuo lehti. Mun äitee sanoi sitä aina Muija Muhilaiseksi. Ja isoveikka diggaili Kikkaa, joten Sukkula Veenukseen-biisiä tuli kuultua. Isoveikka myös nauhoitti kaikki Ritari Ässät ja Katuhaukat. Jotenkin minua kiehtoi enemmän KARR kuin KITT...
Mummo katsoi aina Matlockia, Columboa ja Koira haudattuna. Se tykkäsi kaikista dekkarijutuista. Ei ollut mikään turha mummo! Dallasia ja Dynastiaa katsottiin myös. Ja - niiiin noloa - Napakymppiä!! *järkytys*
Tietsikkapeleistä Bubble Bobble oli aika kiva. Kaksoisveljeni kanssa sitä pelattiin, kuten myös Spy vs Spyta. Kaikki kaksinpelit oli kivoja. Ja voi miten kauan sitä odotettiin kun kuusnelkulla yritettiin ladata kasettipelejä! Nykyisin ihmiset ärsyyntyvät jos menee vaikka nettisivun avautumiseen muutama sekuntti...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!