Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Nostalgiaa

• Vastaa
Hih, koulusta kotiin tullessa tuli aina avattua tuo television ja My Little Pony oli lähes aina alkamassa juuri niihin aikoihin. Kaipaan myös vanhoja kunnon merkkareita, nuo nylyiset kun ovat niin pieniä vanhoihin verrattuna. Ja nuo palikan muotoiset tripitkin on tylsiä, mulla ainakin on ikävä niitä pyramidin muotoisin trippejä.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Avaruuslegot rocks! Tein tuossa vähän aikaa sitten pienen nostalgiatripin kun katselin ebayssa myynnissä olevia legosarjoja 80-luvun alusta. Tuli mieleen paljon mitä olin ihan unohtanut, eli "Niin mulla oli toi alus ja toi, tuon sain joululahjaksi silloin, ai tuolta se näyttikin..."

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Tohtori Sykerö oli ihan paras. Minä haluan sen dvd-boksin, et voin katsoa sitä ja muistella, ah niin ihanaa lapsuutta laman kourissa.
Muistan muuten kun oli Simpons-jäätelöä, siinä oli Barin pää ja se keltainen osa oli sellaista sitruunan makuista Ai että se oli hyvää! Sitten oli suklaapopcorneja, ne oli sellaisessa ruskeassa kiiltävässä pussissa. Äiti osti niitä aina siitä pikkukaupasta, jossa käytiin.
Mikseihän nykyään enää näytetä noita vanhoja lastenohjelmia? Ainakin itse tahtoisin, että lapseni katsoisivat sellaisia lastenohjelmia, eikä mitään taikakeiju-trolli-braz-juttuja, joissa tytöt näyttävät lutkilta ja pojat ovat jotain pikkupukkipahiksia -.-
Ja tuli noista leluista mieleen, kun itse näin muutama viikko takaperin sellaisen barbin, jonka minä sain joskus... 18 vuotta sitten. Muistelin, että se oli aivan ihana ja upea, mutta eipä se ollutkaan enää niin hieno (on se barbi mulla kyllä vielä tallessa jossain vanhempieni luona...)
Surullista, että kaikkien vanhojen hyvien juttujen annetaan painua unholaan...

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Aku Ankan taskukirjat olivat ihan huippuja!! Niissä oli usein myös suht yleissivistävää sisältöä, kuten vaikkapa akkariversioita maailmankirjallisuuden klassikoista. Nykyakkareissa taidetaan vaan jauhaa purkkaa ja potkia mummoja.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: neo_shaman
  • Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Nykyakkareissa taidetaan vaan jauhaa purkkaa ja potkia mummoja.

Itseäni rasitta myös nykyakkarin taso. Johtosarjana on aina joku tusina-Vicar... Missä on Don Rosa, Daan Jippes, Fleming Andersen?

Lainaus: Deadboy

Avaruuslegot rocks!

Mulla onkin ollut aito Millennium Falcon -lego, joka maksoi aikoinaan 800 markkaa! Vähänkö se oli pähee! Muutenkin legot oli aivan mahtavia, oli mitä erilaisempia kyhelmiä, mutta ihan peruspalikoista tehtyjä. Uusissa pakkauksissa ei oo mitään hohtoa

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Kikan Sukkula veenukseen saa vieläkin haikealle mielelle

Turmion Käpälillä oli uudella levyllään varsin mainio cover tuosta.

Mihin ovat kadonneet jäätelö- kauppa- ja kirjastoautot?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Ei jätskiauto ole mihinkään kadonnut. Mainostivat itseään viime viikolla Helsingissä Lasipalatsin vieressä, ja tarjoilivat ilmaista jätskiä. Turkinpippurijäätelö oli hävytömän hyvää.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Höh, täällä päin ei ainakaan jätskiautoa ole näkynyt vuosiin. Ihan epäreilua. Vaikka toisaalta, kaipa tuota voin raahautua kauppaan asti hankkimaan kalorini.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Kaikki jotka ovat lapsena pelanneet metal gear solid 1:stä ja myöhemmin muita osia, älkää helvetti aikailko ja ostakaa ps3 + mgs4.... Siinä on tajunnan räjäyttävä tarina ja pelattavuus ja mikä parasta..... Vastaavanlaista nostalgia ydinpommia en ole koskaan kokenut..

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Höh, täällä päin ei ainakaan jätskiautoa ole näkynyt vuosiin.

Täälläkin päin ei jätskiautoa näkynyt moneen moneen vuoteen, mutta nyt se on palannut!

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!