Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nostalgiaa

Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2008 10:09
Hei mullakin oli Nintendo64, Super Mariota tuli pelattua. Ehkä paras peli ikinä
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.08.2008 16:39
Onkos joku katsellut Fragleja?
Olen omilta kavereiltani kysellyt samaa, eivätkä he ole ikinä kuulleetkaan moisista... Ja pitävät mua taas outona.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2008 16:35

Lainaus: Jayne Dahmer

Muistaakos ketään tätä sarjaa? Suomessa sarjan nimi oli kai "Pelottaako?".
Vahtasin kyseistä ohjelmaa aina silmät lautasina...

Se oli ihan kamalan pelottava. o.O Olin aina jossain sohvatyynyjen takana kun se tuli, yhessäkin jaksossa jotain tyttöä puri sellanen lisko, ja se tyttö alko muuttua liskoksi itekin ja ja ja.. Hui.
Joskus ihan kersana tuli Bambukarhut ja joku sarja, missä pyöri ne Eevokkien näköset karvapallot. Ja Vili Vilperi.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.08.2008 18:04

Lainaus: Elvira

Onkos joku katsellut Fragleja?

Voi eiii!! ne oli ihan parhaita, kun oli pieni! Samat Fragli videot piti vuokrata uudelleen ja uudelleen. Ihania.. hihihi...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.09.2008 19:08
Jotenkin kummassa tuli mieleen Aurinkojaffa ja -palma ja -grape. Milloinkahan niiden valmistus lopetettiin? Aika kasaria ne oli,
Taisi olla kaupoissa aika usein tarjous 3 litran pulloa 10 markkaa, vai oliko se niin? Muistaakseni se hinta oli vielä vain pelkkä "sisältö" eli pantit tuli päälle? Tuntuu jotenkin kummalta temppuilulta nykyään kun on tottunut että hinnat ilmoitetaan aina pantteineen, sekä oudolta kun litran limupullo oli se "iso", ja vielä kömpelö lasinen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.09.2008 19:16

Lainaus: Deadboy

Aurinkojaffa ja -palma ja -grape

Eikös se Palma ollut ananas-limua. Hinnat tosiaan ilmoiteltiin pelästä sisällöstä.
Ai että kun silloin oli vielä pienissäkin kaupoissa lihatiski, jossa jauhelihakin jauhettiin ostotapahtuman yhteydessä. Taatusti tuoretta
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.09.2008 16:47

Lainaus: Funereal Soul

Voi eiii!! ne oli ihan parhaita, kun oli pieni! Samat Fragli videot piti vuokrata uudelleen ja uudelleen. Ihania.. hihihi...

Jes! En ole yksin!

Aurinkojaffa ja -palma ja -grape.

Muistan nuo hyvin. Mun lemppari oli se palma-limu, koska tykkään ananaksesta.

Lainaus: poison

Ai että kun silloin oli vielä pienissäkin kaupoissa lihatiski

Tulee niin outo olo, kun muistelee lapsuutensa kauppoja.. Tykkäsin katsella, miten se jauheliha tehtiin. Pyysinkin äitiä aina ostamaan jauhelihaa, jotta näin uudestaan ja uudestaan miten jauhelihaa jauhettiin. Mulla oli lapsena halvat huvit.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2008 17:04

Jotenkin kummassa tuli mieleen Aurinkojaffa ja -palma ja -grape.

Jotain muistilokeroa nuokin kolkuttelevat. Meikäläisen suosikki oli kuitenkin Pina Colada -limppari. Se oli namia, nykyisin tuonnimiset tuotteet tulee kuitenkin nautittua vähän eri muodossa, hih.
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2008 12:43
Nyt teen pari paljastusta lapsuusajaltani
Ensinnäkin rakastin katsoa töllöstä Vuorineuvos Paukku itserakennetusta majasta ja olin ollut käärmeissäni, kun Rehniä ei valittu presidentiksi vaan tulikin Ahtisaari. Olen siis ollut meidän perheen politiikan AINUT seuraaja jo tenevasta lähtien..
Toiseksi mieleeni on painunut hyvin Pinokkio-sarja, joka tuli MTV3:lta joskus vuonna 1991 ja 1992 välillä sekä Ploto-rakeet pienessä karkkiaskissa(maistuivat mielestäni jumalaisilta tuolloin!).
Mutta ehdottomasti paras lastenohjelma oli Alfred Jodokus Kvak! Lauletaan vieläkin usein erään ystäväni kanssa kyseisen ohjelman tunnaria ronskissa humalassa
"Minä lennän,polskin ja uin. Sanon teille kvaak,ystäville kvaak.Kvaak sanoin teille kaikille. Lähden merelle taas seikkailemaan!"...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2008 12:53

Lainaus: Bloody Susie

"Minä lennän,polskin ja uin. Sanon teille kvaak,ystäville kvaak.Kvaak sanoin teille kaikille. Lähden merelle taas seikkailemaan!"...

Se oli pirun hyvä sarja! Ainoa vain että ne kersat jotka tunnarin lauloivat niin vetivät sen kyllä niin perusteellisesti päin seiniä ja nuotin vierestä että olisi pudonnut paikat takahampaista jos olisi ollut paikat.

Ja et ole ainoa kakara joka seurasi politiikkaa - niin tein minäkin! En kyllä IKINÄ paljasta ketä kannatin vaaleissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit