Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Halloween

• Vastaa
Kohtahan se on tulossa, joten mites te aiotte sitä juhlia? Vai juhlitteko ollenkaan? Ja mitä mieltä näin yleisesti ootte tuosta päivästä?

Ite tykkään kovasti. Yksi harvoista juhlapäivistä, joista tykkään.
Haamut, mustat kissat, vampyyrit<3

Parin kaverin kanssa jonkinlaiset pienet pippalot järjestän.

-If you be the one to cut me I will bleed forever-

• Vastaa
Olis kiva järkätä joskus jotkut Halloween bileet tai illanistujaiset tai jotkut sellaiset. Poltella kynttilöitä ja kaikkea. Yleensä multa on vaan mennyt ohi koko juttu. Tosin tänä vuonnakaan ei pysty järkkäilemään mitään, mutta ehkäpä joskus.
  • Vastaa
Baariin halloweenina! Ja kaupungille pyörimään! Paras juhla vapun lisäks! Saa mekastaa ja pukeutuu hienosti. Tosin mie kyl pukeudun joka päivä kuin ois halloween, mut silti.. Harmi vaan et kaverit ei oikein osaa arvostaa halloweenin hienouttaa, mut viinaa ne kyl osaa, joten tylsää tuskin tulee. Ja siis miun kaveripiirissä kaikkea juhlitaan aina sivistyneesti ja hienostuneesti..

Kaupunki herää, kun aurinko nousee Yön raikkaus vaihtuu päivän saasteeksi Hiljaisuus hukkuu meteliin Kaikkialla zombiet täyttävät kadut

• Vastaa
halloween on yleensäkkin sellanen juhla tsyteemi joka liukuu ohi kuin käpy sienessä, eli eipä tule pahemmin ainakaan tähän asti vietettyä

ja sitten hieman ilmoitus luontoinen asia:
tänään jäkemiitissä pohdiskeltiin että järjestettäisiin se goottimiitti halloweenina. siitä tulee lissää informaatiota tuonne goottimiitti keskustelutsyteemiin, joten olkaa kärsivällisiä. kekekeke...

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa
Juu se seuraava miitti pidetään nyt sitten lopultakin täällä Puksussa mun himassa, ja 4.11 lauantaina, halloweenina. Se on jo sovittu. Jokaiselle jotain rekvisiittaa messiin (pirunsarvia, vampyyrinhampaita tms) Äsken kun oli toi goottimiitti, käytiin Tiimarissa kattoon niitä halloween-kamoja, ja erittäin edullisia ovat. Ja niissä joissain halloweenasuissa oli ihan käyttökelpoisia juttuja ihan arkikäyttöönkin meille gooteille, kun halloweenin jälkeen vähän uudistaa niitä.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Pakko päästä tiimariin ja äkkiä!

• Vastaa
Lainaus: Henna Pakko päästä tiimariin ja äkkiä!

Juu kunnon halloweenkuteet niskaan tiimarista ja meille bilettään!!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Haluaisin tulla, mutta kavereittenkin kanssa olisi jotakin juttua tarkoitus järjestää, ja kun täällä kaukana asun niin ei aivan helposti pääse

• Vastaa
ois niin kiva kun ois jotkut halloweenjuhlat

taidanpa tänään mennä myös tiimarin kautta^^

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Pikku-Iiriva tulee kunnon asussa ^^ ja Käpy myös.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!