Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.05.2007 13:11
halusin 7 vuotiaana muuttaa nimeni pocahontakseks ;'') ja halusin muuttaa sinne intiaanipaikkaa mis seki asu
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2007 13:30
Musta piti tulla primaballerina. Aloitin baletin 4-vuotiaana ja jatkoin parikymppiseks, sitten loppui rahkeet ja haaveet jäi.

Musta piti tulla myös arkeologi, rikoslaboratoriotutkija tai patologi. Yksi vuosi sain päähäni haluta poliisiksi, onneksi se jäi aika äkkiä pois listalta.. Halusin jossain vaiheessa ryhtyä noidaksi ja kyselin äidiltä, että miten noidaksi pääsee.. Vampyyriksikin halusin (oikeastaan haluan vieläkin).

Nyt olen sitten vain tavallinen humanisti, ilman taikavoimia.
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2007 13:49
Ensin halusin opettajaksi. Hyi yök kamalasti opiskeltavaa ><

Sitten tahoin laulajaksi mutta ei tällä äänellä ei.
Ääni on semmonen kolmekymppisen miehen ja saisin varmaan transun maineen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.05.2007 13:53
Halusin joko tangokuninkaaksi tai sitten markkinoille ilmapalloja myymään.
Äiti aina kehui tyttärensä uravalintoja...
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2007 15:34
Niin. Ja joskus vähän vanhempana nassikkana halusin palkkamurhaajaksi
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.05.2007 19:11

Lainaus: Necrophile

Ja joskus vähän vanhempana nassikkana halusin palkkamurhaajaksi

no älä, mä lähtisin vieläkin.
Pitääpä varmaan lähitulevaisuudessa suunnitella muuttoa Italiaan päin ja ottaa mafioista selvää. -->
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.05.2007 21:01
Oi kuulkaa mä olin oikein wannabii ja oonkai vieläkin jossain määrin. Olen halunnut olla vampyyri, prinsessa, keiju ja haltia, olen halunnut ratsastaa lohikäärmeellä ja haluan muuten vieläkin. "Vakavampia" uravalintoja edustivat tuomari (oikeuteen), historoitsija jne jne.

Mutta enmä vieläkään tiedä mikä musta isona tulee
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2007 17:16
Mä halusin (ja haluan palavasti yhäkin.)
taikavoimat.

ja yksisarvisen... tai tiedon siitä että se on olemassa...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 14.05.2007 19:21
Tahtoisin olla Velho, omistaa sellaiset palavat taikavoimat kuin Raistlin mutta kai minusta tulee aikuisten oikeasti puuseppä. Periteinen kunnon vanhan ajan ammatti. Luovuus ja käsityöt kunniaan.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.05.2007 10:48
minä unelmoin aina yksinäisestä linnasta transilvaniassa jonka ulkopuolella sudet ulvovat ja siellä kolkkoisen uumenissa minä soittaisin urkuja "niitäs kun soittelen muutenkin" ja ammattina olisin draculan hovimestari.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!