Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

• Vastaa
Hii, palasinpa takaisin VF-sivustolle, ja väännän html-koodeja kun klockan on 1:30!
hiihii, nyt otan melatoniinia ja tästä tulee vielä hauskempaa!

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Nyt on Kaustisen festarit polkastu käyntiin, illalla meni ylimyöhään, ja heti aamukasilta oli harjoitukset. Liian vähäiset yöunet. Väsyttää, väsyttää, väsyttää. Ja ottaa päähän, vielä viikko tätä ruljanssia.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
kuvotan itseäni. joka kerta kun katon peiliin, tekee mieli oksentaa. miä vihaan sitä ihmistä joka katsoo takaisin. mietin aamuyöstä syitä miksi miusta tuli henkisesti raunio. syytin niitä jotka peruskoulussa haukkui, töni ja morkkas. sit joku pieni ääni sanoi että älä syytä muita, oma vika. se oli ihan ku joku ala-aste aikasista kiusaajista olis kuiskannu äänettömästi. miä alan kuulla ääniä pääni sisältä. pitää vaan toivoa että se olis menny väsymyksen ja angstin piikkiin.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Taloon tulee lattianlakkaajaukkeli, joten pitää mennä evakkoon muutamaksi päiväksi. Ja juuri kun tuli sellainen olo, että voisi vaan olla kotona pari päivää rauhottumassa ja tekemättä yhtään mitään.

"pretend you don't care, 'till twilight falls"

• Muokkasi: Piiskansiima
  • Vastaa
Tekisi mieleni askarrella pàskarrella mutta kun ei ole aa) tarvikkeita eikä oikeastaan bee) taitoa niin haaveeksihan tuo jää. V t u.

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa
Viduttaa noi pissikset jotka naureskelee ja sitte kuvittelevat, etten tajua että ne nauraa mulle. Ja noi spurgut, jotka tarjoilee kaljaa tms.. yäk.

HC-Wild Line

• Vastaa
Oon rakastunut.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa

Lainaus: raavittu

Oon rakastunut.

Mitäs kitisemisen aihetta siinä on, eikös se oo mukavaa

pimeys=hulluus

• Vastaa
Ei välttämättä.
Mistäs pitäisi kitistä? Mulla on tylsää. Aina. Ei ikinä mitään tekemistä.

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa

Lainaus: poison

Mitäs kitisemisen aihetta siinä on, eikös se oo mukavaa

Olis, jos kohdekin olis vaikka tuo oma ukko, mutta kun kyseessä on toinen henkilö... :/

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!