Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

• Vastaa
Voi pörkele, rakas tallinomistaja onnistui tänään tuhoamaan mun polkupyöräni kun oli lähdössä lanaamaan hevoslenkkiä, ajoi traktorilla vaan ylitse, eikä pyörä edes ollut keskitiellä. Ai kun ihanaa. -___-

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa

Lainaus: Cata

Mä en tykkää nukkua yksin 100-neliöisessä talossa ja herätä painajaisiin

Mun mielestä on oikein mukavaa olla yksin melkeen 500-neliöisessä talossa ja herätä painajaiseen
Ja kitisen että sattuu selkään. Ihan pirusti.
Ja että joudun nukkumaan yksin. ._. Haluun rakkaan viereen.

~

• Muokkasi: Death Angel
  • Vastaa
Mullakin on selkä kipeä.. Netti ei toimi kunnolla.. CD soitin on kohta vainaa.. (tai no toimii se nyt noin vuoden taas kun isä putsasi sen..) tuolini oli rikki. Hieno vanha tuoli jonka pelastin kirpparilta.. ISI KORJAS!! Juu.. ja kirjeet on myöhässä. En oo jaksanu viedä niitä vielä postiin..

Muoks. kirjoitusvirhe

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Jo yli viikon jatkunut kurkkukipu alkaa jo käydä hermoille. Varsinkin, kun nyt tuntuu, että alkaa tällainen mukava köhä kaiken muun kivan lisäksi..

Pain Doesn,t hurt.. When it's All you have ever felt..

• Vastaa
P******e ko aurinko voi näyttää naamaansa kahta minuuttia kauempaa! Tahdon ulos istumaan ja lukemaan ja _ehkä_ jopa saamaan vähän pientä rusketusta ettei aina näyttäis kalkkilaivan kapteenittarelta, mutta EI SITTE!
Ja kerrankii ko olis tarpeeks tyyntä pelata sulkapalloa tai heitellä frisbeetä, nii onko täällä p******e ketään kotona mun kanssa lähtemään pihalle? No EI!
Ja kaks viikkoa lomaa jäljellä.... ylioppilaskirjotukset alkaa syksyllä ja kuka on lukenu 40 sivua ekasta kirjasta? Ei vois vähempää taas kiinnostaa \o/
Ja keuhkotki viipottaa kohta jossain pellolla ko yskittää. Ankst.

We'll never join the games you play

• Vastaa

Lainaus: Chuuko

ylioppilaskirjotukset alkaa syksyllä ja kuka on lukenu 40 sivua ekasta kirjasta? Ei vois vähempää taas kiinnostaa \o/

nääh, kuka näitä tarvii? Itte luin varmaan justii joku 50 sivua filosofiaa ja kirjotin koulun parhaan! Muita aineita luin vielä vähemmän, ja C:n paperit sieltä tuli. Ihan liikaa lukiolaisia pelotellaan lukemaan ja reesaamaan.

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Yhyy. Näen nykyään aivan karmeita painajaisia..
Mikähän niitä aiheuttaa.

Ei ole kiva herätä joka iltapäivä () omaan itkuun ja kipeisiin raajoihin.

Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa. http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=24803

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Isäni ei sitten halua olla missään yhteydessä. Olen minä sen ennenkin tiennyt, mutta aina se ärsyttää. Kahteen kuukauteen en ole sitä nähnyt enkä siitä mitään kuullut, eikä se itse ota ikinä mitään yhteyttä, ei soita eikä käy kylässä puhumattakaan että pyytäisi vaikka jonnekin. Jos minä otan yhteyttä niin ei sillä oikein mitään puhuttavaa mistään ole eikä se ole kiinnostunut mistään mun asioistani. Välit on huonot, aikani yritin niitä parantaa mutta luovutin turhautuneena kun sillä ei ole ollut mitään intressejä siihen. On tuolla iso merkitys vanhemmankin ihmisen elämälle, minulle siis varsinkin kun se on ainoa vanhempani. Sitten sitä ihmetyttää miksi olen niin masentunut... Helvetin narsisti-tunnevammainen-psykopaatti.

Brother, my cup is empty, And I havent got a penny, For to buy no more whiskey, I have to go home.

• Vastaa

Lainaus: Mortale

Mun mielestä on oikein mukavaa olla yksin melkeen 500-neliöisessä talossa ja herätä painajaiseen

se on pelottavaa : | asunnoissa on kaikissa niin erilainen äänimaailma. Valveunet on kamalimpia; näin unta jossa taloon tuli murtovarkaita takaovesta, nousin ylös puoliunessa ja olin jo etsimässä jotain pesäpallomailaa tai vastaavaa aivan paniikissa : D
tarkastan muutenkin yksin ollessani kaikki kolme ulko-ovea puolisenkymmentä kertaa.

Mut kitisen nyt rahaongelmistani, rahaa on 50 €, jonka pitäisi riittää kahden päivän juomisiin ja sunnuntaiseen Oulu-Tampere-Nokia-menopaluureissuun. Ja Sex Pistolsin Oulun keikan liput tulee myyntiin tiistaina, 48 € , mistä mää revin siihen rahat?

No, hyvä asia on sentään se, että huomenna Ouluun tulee kymmenittäin Ford Mustangeja! Meen kuolaamaan ja valokuvaamaan niitä miehekkeen kans

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Isäni ei sitten halua olla missään yhteydessä.

eipä halua olla munkaan isä...olen tavannut kyseistä miestä peräti 3 kertaa elämäni aikana olis niin kiva tietää että onko mulla sisko- tai velipuolia, mutta en uskalla ottaa yhteyttä kun tuskin sitä kiinnostaa mun elämä...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (DeadlyNightshade, eyrie, Dragon9). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää bulletin board software miniBB © 2001—2008.