Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

• Vastaa
blackwolver, kuulostaa surulliselta.
Toivottavasti sulla on kuitenkin äiti hengissä ja pitää yhtettä?

Brother, my cup is empty, And I havent got a penny, For to buy no more whiskey, I have to go home.

• Vastaa
Mua oletettavasti pidetään hieman mustasukkaisena.

Ens kerralla lyön sitä muijaa joka uskaltaa kähmiä mun omaisuuttani.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
En edes tarttisi puhelinta, en soita, en viesti, joka kerta kun katson kännykkää näen vain taustan ja kellonajan. Vastaamattomia puheluita tai saapuneita viestejä ei ole juuri koskaan.
Voi surkeutta ja ankeutta, jos asia taasen olis toisinpäin, valittaisin siitäkin.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Näytän kamalalta. Silmät on hemmetin turvonneet. 'jee' Kohta töihin. Pakko heittää hirveet pakkelikerrokset että näytän edes ihmiseltä. -.-

~

• Vastaa
Tylsää. Tavattoman tylsää ja yksinäistä. Voisi edes joskus tapahtua jotain.. Lauantai, eikä ketään kaverina, eikä mitään tapahdu.. Pläääh..

Pain Doesn,t hurt.. When it's All you have ever felt..

• Vastaa

Lainaus: Funereal Soul

Tylsää. Tavattoman tylsää ja yksinäistä.

No, mailailepa tännepäin

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: Funereal Soul

Tylsää. Tavattoman tylsää ja yksinäistä. Voisi edes joskus tapahtua jotain.. Lauantai, eikä ketään kaverina, eikä mitään tapahdu.. Pläääh..

Jeees, kuuulostaa tutulta. Melkein jokapäiväistä mulle :S

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa

Lainaus: Vampiric_

Jeees, kuuulostaa tutulta. Melkein jokapäiväistä mulle :S

Ja jokapäiväistä mulle. Miksi kaiken pitää olla niin tylsää? Tai oikeastaan ei ole mitään. Valivali.

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Hyi helwetti, kun iski kauhea olo. Ja nyt se on kestänyt jo tunnin! Olen varmaan juonut liian vähän päivän lämpötilaan verrattuna .

"pretend you don't care, 'till twilight falls"

• Vastaa

Lainaus: MissAnnThrope

Hyi helwetti, kun iski kauhea olo. Ja nyt se on kestänyt jo tunnin! Olen varmaan juonut liian vähän päivän lämpötilaan verrattuna .

Kannattaa juoda vähitellen ja varovasti, mieluiten kivennäisvettä, tai suolaista syötävää, niin että hikoillessa kadonnneet suolat korvautuisivat

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (DeadlyNightshade, eyrie, Dragon9). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää chat forum software miniBB © 2001—2008.