Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

• Vastaa

Lainaus: Mortale

Mä haluun kunnollista itsetehtyä lasangea !! Tää saarioisten valmis lasange on aika hirveetä

Joo, eihän se Saarioisten oo mistään kotoisin
Ei muuta kuin keittokirja käteen ja itse tekemään

pimeys=hulluus

• Vastaa
Blaaargh, tahdon poikaystävän. Tai edes järkevän tyttöystävän.
Ainahan sitä haluaa jonkun ihmisen vierelleen, mutta nyt asiaa oikeasti rassaa.

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa
Näppäimistön p-näppäin ********* mulle ihan tahallaan.
Ja kyllä, otan sen henkilökohtaisesti!

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
Nyt alkoi sitten se kuuluisa pre-opiskelupaniikki. Muuttokin stressaa tällä hetkellä ja myös lentopelko nostaa ilkeää päätään näin paria viikkoa ennen etelänmatkaa.
Kaikki on siis kunniallisesti päin peetä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa

Lainaus: Azrael

Muuttokin stressaa tällä hetkellä ja myös lentopelko nostaa ilkeää päätään näin paria viikkoa ennen etelänmatkaa.

muuttohan on helppoa, kaikki tavarat paikasta a paikkaan b.
lentopelosta en tiedä, mutta laskeutuminen on mulle pahin. sekin kai vauhtisokeutta...

on se jännä tunne.

"listen to this: click-clack. clack-click. thats the sound o`fuckin history."

• Vastaa
Ällötän itseäni. Hyi.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Inspiraationi karkasi Venäjän rajalle naituaan ensin järkeni jättäen minut oman onnensa nojaan. Nykyään he asustelevat onnellisina keskenään Novosibirskissä.
Lähettivät kortin.

Harkitsen vakavasti uuden elämän hankkimista.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Ukko lähetetään kotiin intistä, ilmeisesti siellä ei nykyään saa olla lainkaan ylipainoa. Hienoahan tässä on se, että joutuu menemään kahden vuoden päästä uudestaan. Sivariinkaan ei saa vaihtaa kuin vasta kahden vuoden päästä. Perkeleen hienoa, sittenpä ei tehdäkään mitään pitkän aikavälin suunnitelmia.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Ukko lähetetään kotiin intistä, ilmeisesti siellä ei nykyään saa olla lainkaan ylipainoa.

Eipä hän kyllä tuossa kuvassa kovin ylipainoiselta näytä?
Mutta olen kuullut vastaavia juttuja. Silloin kun itse olin intti-iässä sai tapella siitä, ettei tarvinnut mennä sinne, mutta nykyään näköjään siitä, että pääsee sinne

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Ukko lähetetään kotiin intistä, ilmeisesti siellä ei nykyään saa olla lainkaan ylipainoa.

No huhhuh kyllä mä oon nähny miestäs kolme kertaa isompiakin kurkkusalaattiasuisia miehiä kaupungilla....aika outoo! Jos ne sano sen vaan tekosyyksi? Ihmettelen kyllä...

ja sitten kitinää...ulkotöitä ja joka perkeleen päiväksi luvattu sateita

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (GothM, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!