Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lentokenttien metallinpaljastimet?

• Vastaa
Niinh, tuli onkelma, ollaan ehkä lähdössä saksaan ensi kuussa tai syyskuussa. Niin miten niistä metallin paljastimista selviää jos on vaatteissa kerran jotain metallia :'D?
Ootteko te jumiutunu lentokentille jostain tällaisesta syystä :P

Mode muokkasi otsikon kirotu vihreen.

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Kopeloivat (eli samaa sukupuolta oleva virkailija taputtelee nopeasti vaatteet läpi).
Murehdin tuota itsekin vielä alkuvuodesta, ennen kuin alkoi tuo enemmän tai vähemmän säännöllinen lentomatkustelu omalla kohdallani.
Aiheesta enemmän tuolla: URL

Jälkikäteen voin sanoa, että ei ole ollut mitään ongelmia. Sormukset, kaulakorut ja vatteiden metalliosat voi piippaa. Jätin suosiolla remmihousut kyllä laukkuun. Platformit kannattaa suosiolla tarjota hihnalle läpivalaistavaksi. Kävelykeppiä en suosittelisi ottamaan. Riippuu ihan siitä miten ****** se virkailija on saako sen ottaa mukaan. Kaverilta ottivat kepin pois sanoen, että tämmöiset on sallittu vain niille, jotka oikeasti niitä tarvitsee.
  • Vastaa
Niin, aattelinkin laittaa ihan vain jotkut ihan ketjuttomat housut tai hameen ja näin, niin tunkee ne muut sitten laukkuun..

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Käytännössä asiaa kokeilleena voin sanoa, että lävistykset eivät piippaa, mutta kaikki limääräiset remelit ja vyöt voivat laulattaa laitteita. Monimutkaiset kengät halutaan läpivalaista, ja joillain kentillä kaikki joutuvat laittamaan kenkänsä hihnalle, oli sitten balleriinat tai platformit.

Kannattaa jättää monimutkaiset vaatteet laukkuun ja ajatella kerrankin konservatiivisesti, sillä selviää ongelmitta. Toisaalta olen kyllä kulkenut välin Lontoo-Helsinki-Lontoo metallihaarukka käsilaukussa, että eipä nuo ihan kauhean tarkkoja välttämättä ole.

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa

Lainaus: Vampiric_

Niinh, tuli onkelma, ollaan ehkä lähdössä saksaan ensi kuussa tai syyskuussa. Niin miten niistä metallin paljastimista selviää jos on vaatteissa kerran jotain metallia :'D?
Ootteko te jumiutunu lentokentille jostain tällaisesta syystä :P

Itsekin olen kahteen kertaan saksassa käynyt.

Lainaus: Piiskansiima

Monimutkaiset kengät halutaan läpivalaista, ja joillain kentillä kaikki joutuvat laittamaan kenkänsä hihnalle, oli sitten balleriinat tai platformit.

Platformeilla kannattaa varautua siihen, että takaisin tullessa virkailija käskee riisua kengät liukuhihnalle. Molemmilla kerroilla näin on käynyt. Oli kyllä hauska katsella kanssamatkustajien ilmeitä, kun virkailija meni sillä "tikulla" läpi ja kokoajan piipitti. Ei sen kummemmin kuitenkaan kopeloinut ja päästi läpi

Mihin päin saksaa olet menossa?

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
No itseasiassa se on vielä vähän hakusessa mihinpäin... Ehkä Berliiniin. Sitä nyt on suunniteltu jo kauan mutta ku tuolta äidiltä aina kaikki pääsee vähän unohtumaan ja silleen...

• Vastaa
Lompakosta kannattaa ottaa ketju pois jos käyttää sellaista kun ne saattaa sen helposti ottaa pois.

Would you wait for me forever?

• Vastaa

Lainaus: Eternal

Lompakosta kannattaa ottaa ketju pois jos käyttää sellaista kun ne saattaa sen helposti ottaa pois.

tai sitten laittaa sen lompakon siihen hihnalle, jos ei jaksa maksaa vaivaa sama on vyön kanssa, jos sen haluaa laittaa päälleen, niin se kannattaa riisua siihen hihnalle. Hakaneuloja ei tosin koneeseen saa viedä.

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
mulla alkoi maiharit piipittämään kerran. Enhän minä jästipää tajunnut että nissä oli TERÄSkärjet !!! Hyvä minä.

Ai mitä?! En se ollut minä!

• Vastaa
on mulla joskus alkanu piippailemaan jotkut kengät ja meinasivat luulla et mul on muka pommi kengissä..mut lopulta vaa selitin et niissä on teräskärjet ja sen takia piippaa..

olen ihmine jolle musiikki merkitsee todella paljon.enkä tiedä mitä tekisin jos minulta kiellettäisiiin musiikin kuuntelu.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Iiriva, sCh ret ien, Kedira, HannaW). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!