Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lentokenttien metallinpaljastimet?

• Vastaa
mä olin pari viikkoa sitten saksassa. ne on nyt tiukentanu valvontaa ainakin hamburgissa, emmä berliinistä tiedä.. mut kuitenkin ne yritti takavarikoida mun vyön (3 riviä rottia ja ketjut) ja mä sain vängätä niille n. vartin saksaks et mä en aijo tappaa ketään ennenks mä pääsin läpi. joten jos ei halua menettää rakasta vyötä tai ranneketta, kantsii laittaa laukkuun

Ei kotini ole siellä missä asun, vaan siellä missä minua ymmärretään...

• Vastaa

Lainaus: groomeri

tai sitten laittaa sen lompakon siihen hihnalle, jos ei jaksa maksaa vaivaa sama on vyön kanssa, jos sen haluaa laittaa päälleen, niin se kannattaa riisua siihen hihnalle. Hakaneuloja ei tosin koneeseen saa viedä.

Riippuu vähän maasta joissain ne voi ottaa sen pois kun sitä voi käyttää aseena..

Would you wait for me forever?

• Vastaa

Lainaus: Eternal

sitä voi käyttää aseena..

Pitäisikös kädet katkoa samantien jos tuolle linjalle lähdetään?

Live for riding. Ride for living

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

Ei kai nyt sentään
Yhellä kaverilla vaan joskus tuo ketju otettiin pois kun se on vähän epämääräisen näköinen ja ne sanoi että se voi kuristaa sillä ketjulla jonkun ja tämä oli muistaakseni Portugalin lentokentällä.

Would you wait for me forever?

• Vastaa

Lainaus: Eternal

Riippuu vähän maasta joissain ne voi ottaa sen pois kun sitä voi käyttää aseena..

Ihanat suomalaiset takavarikoivat multa livingdead soulsin hameesta feikkisormiraudat, kun voin kuulemma "vangita kapteenin niillä".. Kaikki, jotka omistavat ko. merkin vaatteita tietävät, etteivät ne raudat kelpaa edes pikkumuksunvangitsemiseen. Niitä ei saa edes kireälle, eikä niissä ole edes lukkoa saatika avainta, vaan ne aukeavat napin painalluksella ja joskus aukeilevat itsestään .. Sain vielä kauhean paheksuvan saarnan, eikä siinä vastaväitteet auttaneet. Onneksi ne minihitlerit sentään päästivät minut lennolle, eivätkä vieneet putkaan minään terroristina -_-. Menee vähän yli nämä turvatarkastukset.

"I'm not an artist, I'm a fucking work of art"

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

Niin juuri. On aika omituista jos pitää käydä läpi kaikenmaailman peräsuolihuuhtelut jotta pääsisi lentokoneen sisälle. Sitä valvontaa pitäisi kehittää sellaiseksi, ettei se hidasta asioimista tai laske vaarallisten esineiden tuomista koneeseen.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

kaikenmaailman peräsuolihuuhtelut

Hei, äläs ny. Suolihuuhtelut on uusin terveystrendi! Ajattele paljon säästäis jos sellaisen saisi ilmaiseksi lentokentällä.

Niin, asiani oli siis se, että kaiken maailman turvatarkastusnatseilu ei silti välttämättä estä pommikelpoisten tai muuten vaan hengille vaarallisten tuotteiden vientiä lentokoneeseen. Terroriheput ovat kuitenkin askeleen edellä, seuraavaksi ne varmaan kosauttelevat koneita lyijytäytekynillä tai mp3-soittimen elektroniikalla. Tai ihan millä tahansa. Vaikka sillä kovasti mainostetulla pyhällä hengellä.

Haluaisin tietää, kuinka monta OIKEASTI potentiaalista terroritapausta on saatu syynäämällä estettyä per lentokenttä per vuosi.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Tai ihan millä tahansa

Kuten hiljattain limsapulloilla räjäytelivät.

Eräs kaveri kerran joutui vetämään lentokentällä turvatarkastuksessa housut pois. (Housun napit olivat reagoineet metallipaljastimeen)

Live for riding. Ride for living

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Vaikka sillä kovasti mainostetulla pyhällä hengellä.

Pyhällä hengellä sekoitettuna pahaan henkeen, siinä menisi kyllä terroristeillakin tavarat housuun

Itse olen aina päässyt läpi, tosin kerran repussani oli lelupyssy niin penkoivat sen ulos ja tarkistivat.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Olin menossa Ranskaan Pirkkalan lentokentältä, niin siellä piippasi kenkien sirkat ja mekon minimaalisen pienet niittikoristeet. Ei siinä mitään päästivät läpi kun olivat kähmineet minut .
Sama tapahtui takaisinpäin tullessa Frankfurtin kentällä Saksassa. Tälläkertaa jouduin kuitenkin ottamaan kenkäni pois ja antamaan ne läpivalaisuhihnalle (kyseessä siis aivan normaalit nilkkurit, sillä olin ennakoinut tilannetta ja jättänyt platformit kotiin). Muutenkin Saksan päässä oli paljon tiukempaa, penkoivat laukunkin läpikotaisin.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!