Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: ADHD / ADD-gootteja?

• Vastaa
    En äkkiseltään onnistunut löytämään keskustelua aiheesta, poistakaa jos vastaava jo löytyy.
    Eli siis, onko t äällä (tai tunnustaako kukaan olevansa) addi? Itse olen, ja siksi utelen.

[url=http://krissep.googlepages.com/home]Koirieni omat sivut[/url]

• Vastaa
    no täällä ainakin on jonkinlaista keskustelua aiheesta.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa
    Itselle iskee aika useinkin adhd ja vähintään pitä näprätä jotain, tai usein jotakuta ja ilveillä pitää tietenkin ja tehdä kokoajan kaikkea ja jutut menevät samalla levottomiksi..

Live for riding. Ride for living

• Vastaa
    Lievä ad/hd..
    • Vastaa
    Miehelläni (Azop) diagnosoitiin alkuvuodesta ADHD. Hän on tainnut kirjoittaa aiheesta tuohon toiseen ketjuun

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!