Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

ADHD / ADD-gootteja?

Kirjoittanut: Morticia (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 01.08.2008 14:03
    En äkkiseltään onnistunut löytämään keskustelua aiheesta, poistakaa jos vastaava jo löytyy.
    Eli siis, onko t äällä (tai tunnustaako kukaan olevansa) addi? Itse olen, ja siksi utelen.
    Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 01.08.2008 14:57
    no täällä ainakin on jonkinlaista keskustelua aiheesta.
    Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 05.08.2008 22:41
    Itselle iskee aika useinkin adhd ja vähintään pitä näprätä jotain, tai usein jotakuta ja ilveillä pitää tietenkin ja tehdä kokoajan kaikkea ja jutut menevät samalla levottomiksi..

Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
    • Lähetetty: 12.10.2008 00:44
    Lievä ad/hd..
    Kirjoittanut: BlackWolver (NeppaGootti)
    • Lähetetty: 12.10.2008 09:50
    Miehelläni (Azop) diagnosoitiin alkuvuodesta ADHD. Hän on tainnut kirjoittaa aiheesta tuohon toiseen ketjuun
    Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
    • Lähetetty: 05.05.2010 22:18
    Isoveljelläni on lievä ADHD, joskus se hänessä näkyy, useimmiten ei. Ei onneksi hänen elämäänsä rajoita sentään millään tavalla.
    Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
    • Lähetetty: 05.05.2010 22:37

Lainaus: Unholysacrament

Itselle iskee aika useinkin adhd

Kyllä se adhd on ihan kokoajan jos on ollakseen...tämmöset "wannabet" saa jokseenkin vereni kiehumaan Kun on niitä joille tuo neurologinen sairaus on oikeasti HAITTA!

Olen kohdannut nyt tässä parin vuoden sisällä jos jonkinlaista suhtautumista kyseiseen sairauteen, kun olen kertonut siitä ihmisille (miehelläni on siis adhd, ei minulla). Yksi yleisimmistä on "Eikse oo lastentauti?" Ei, ei se adhd katoa yhtäkkiä kun aikuistut...se saattaa lieventyä lääkityksellä, mutta oireet pysyvät läpi elämän. Toinen raivoa nostattava suhtautuminen on vähättely..."mullakin taitaa olla vähän adhd:ta kun innostun/unohtelen plaaplaaplaa". Niinpä niin, mutta sinulle tuo ei ehkä aiheuta mitään ongelmia ja pystyt elämään muutaman unohtelun kanssa eikä sinulla jää tuhansia ja tuhansia projekteja kesken sen takia, että keksit aloittaa uuden kun mielenkiinto/keskittymiskyky ei enää yksinkertaisesti riitä.

Minä olen nähnyt mitä adhd on pahimmillaan ja parhaimmillaan. Pahimmillaan se masentaa ja saa hautautumaan peiton alle päiväkausiksi (jopa eristäytymään kokonaan neljän seinän sisään), parhaimmillaan syntyy uusia ideoita, inspiraatiota riittää ja iloista mieltä. Tästä nyt taisi tulla pienoinen avautuminen, mutta kiitos kun sai purkaa päätä Ehkäpä mieheni jatkaa tästä omilla kokemuksillaan...
    Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
    • Lähetetty: 07.05.2010 07:44
    Valitettavasti minun epäillään vahvasti sairastavan ADHD:ta. Vaiva on todella kiusallinen ja piinaava.)=)= Onneksi siihen on löytynyt edes jonkinlainen apu...
    Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
    • Lähetetty: 07.05.2010 10:01

Lainaus: BlackWidow

Valitettavasti minun epäillään vahvasti sairastavan ADHD:ta.

Toivottavasti löytyy sopivat lääkkeet sinulle Miehelleni yksi lääkäri määräsi kuukaudeksi Efexor Depotia ja siitäkös hän meni ihan sekaisin...se kuukausi oli oikeasti todella hankala. Sairaalalla lääkäri vaihtui...uusi lääkäri sitten totesi kuullessaan Efexorista, että "ei semmosia saa määrätä tässä tapauksessa!" Pikapikaa lääke vaihtui Stratteraksi, joka osoittautui todella hyväksi lääkkeeksi.
    Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
    • Lähetetty: 06.12.2010 21:01
    Mulla on aspergerin lisäksi siihen usein liittyvä ADD. Onkohan täällä muita aspergereja.. hmm
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
      Järjestä treffit