Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2009 22:13
Hävettää edes omia keskeneräisiä töherryksiä tänne linkittää mutta menköön nyt tän kerran kun muutenki netissä roikkuvat...

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=^Malys^&a lbum_id=938589

Mikä siinäki on ku aina loppuu inspiraatio kesken tai sitten onnistun hukkaamaan rääpellykseni.:/ Viime aikoina en ole edes jaksanu piirtää yhtään mitään kun tuntuu niin turhalta. Tyhmää sinänsä koska piirtämällä lisää sitä kehittyisikin edes vähän paremmaksi.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2009 18:41
Itse piirtelen silloin tällöin - jäänyt viimeaikoina valitettavan vähälle tosin, ja piirtotaitoni on varmaan taas vaihteeksi pohjalukemissa kun en ole harjoitellut ainakaan vuoteen.
Piirustuksiani on "galtsussa", deviantartissa ja muutama photobucketissakin - voisin jossain vaiheessa esitellä kai muutaman.

Kirjoittaminenkin oli ja on lähellä sydäntä, runoilin nuorempana paljonkin, ja mm. rakkausrunot.fi:ssä oli ne kaikki 150 runoa jota sai aikanaan laittaa, esillä. Sittemmin karsinut rankalla kädellä ja vain muutamasta enää oikeastaan olen ylpeä tänäkin päivänä. Silloin tällöin kirjoittelen pieniä tarinoita, fanifiktiota ja omiakin tarinoita..
Minulla on vain paha tapa jättää usein niin tarinani kuin piirustuksenikin kesken, jos en heti keksi miten jatkaa ongelmakohdista. Usein käy niin, että keksin hyvän idean, alan toteuttaa sitä, ja se yksi hyvä idea ei sitten sivua pidemmälle oikein kannakaan. Oma kirja tosin on yksi suurista unelmista ja olenkin saanut jopa huikaisevat kymmenen sivua valmiiksi - vuodessa. Eli ehkä kymmenen vuoden päästä tulee ulos parisataasivuinen omakustanne :P Mutta olisi se ainakin oma.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.03.2009 19:51
Onhan minullakin tuo DeviantArt, jossa voi kyhäilyjäni katsella... Olen harrastanut erilaista kuvataidetta jo pienestä asti, ja pari vuotta olen käynyt Vantaan Kuvataidekoulussa, erikoistuneena piirrustukseen ja maalaukseen. On hyvä päästä kerran tuonne kuvikseen suhertamaan kahdeksi tunniksi, kun koulu vie muuten niin paljon aikaa ettei kotona tule oikein aloitettua mitään...
Piirrän enimmäkseen ja maalaan akvareilleillä. Öljyvärien kanssa olen vielä aivan amatööri, olen työskennellyt niiden kanssa ehkä noin kymmenisen kertaa. Fan arttia piirrän paljon omaksi huvikseni, sillä inspiroidun erityisesti musiikista paljon. Toki myös surrealistisempia systeemejä tulee tehtyä...

Lainaus: Abigor

Minulla on vain paha tapa jättää usein niin tarinani kuin piirustuksenikin kesken, jos en heti keksi miten jatkaa ongelmakohdista. Usein käy niin, että keksin hyvän idean, alan toteuttaa sitä, ja se yksi hyvä idea ei sitten sivua pidemmälle oikein kannakaan.

Minulla on aika paljon sama juttu, sekä piirtämisessä että kirjoittamisessa [jota olen myös harrastanut niin kauan kun olen osannut kirjoittaa]. Yleensä inspiroidun iltaisin ja öisin, enkä voi oikein valvoa opiskelun takia öitä myöten kirjoittamassa. Täytyisi ostaa joku sanelunauhuri, johon voisin hiljaa yöllä päpättää ideat nopeasti
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:16
piirrän piirrän piirrän... yritän myös joskus keksiä laulun sanoja, mutta se ei onnistu....
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2009 20:05
piirtelen kaikkea jännää ja välillä vähän mitä sattuu, mitä nyt päähän tulee, joskus piirtelen myös mallista tms. valkokuvaan myös melko paljon, eläimiä, ihmisiä ja joskus ihan vaan kauniita maisemia. kirjottelen myös paljon omia ajatuksiani, runoja ja joskus harvoin myös keksin laulujen sanoja. eipä varmaan muuta
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2009 14:31
Tossa on muutamia uusimpia töitäni (jotka yhä löytyvät osoitteesta http://thiswontletmein.deviantart.com/gallery/ )

Tribaali-risti
Steampunk
Demoni
Ja tosta vikasta on pakko kyllä sanoa että oon vaan värittäny sen, ääriviivat on tämän toisen taiteilija kehittämät: http://reivanryles.deviantart.com/gallery/
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 14:56

Lainaus: Und3ad

Tossa on muutamia uusimpia töitäni

On kyllä hienoja töitä o.o Itsekin innostuin piirtelemään tuossa muutama päivä sitten ja aikaseksi sain jotain tällaista
Liz

Oon ihan tyytyväinen. Pitäis vaan harjotella käsien ja nenän piirtämistä varsinkin. Vähän jäänyt tuo piirteleminen vähemmälle :/ harmillista toisaalta.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 16:17
Und3ad, Ow, hienoja tosiaankin!

Lainaus: Layil

Oon ihan tyytyväinen. Pitäis vaan harjotella käsien ja nenän piirtämistä varsinkin.

Syytä ollakin! Miulle tuottaa ongelmia saada ihmiset luonnollisempiin asentoihin, aina tuntuu että niitten asennot on ihan ihmeelliset ja luonnottomat. Mutta kuten sanottu, ei tähän ole kuin yksi lääke; harjoitteluharjoittelu... Vaan kun ei jaksaisi uudestaan ja uudestaan väkertää kun kerrasta näyttää työ menevän ihan v**lleen ja sit alkaa veetuttaa niin paljon että työ lentää roskiin.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2009 16:30
Kiitoksia kummallekin
Ja tosiaan minustakin Layililla on syytäkin olla tyytyväinen, itselleni ihmisen anatomia (ja itseasiassa anatomia muutenkin) on jotain täysin vierasta
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 16:32

Lainaus: Malys_

Syytä ollakin! Miulle tuottaa ongelmia saada ihmiset luonnollisempiin asentoihin, aina tuntuu että niitten asennot on ihan ihmeelliset ja luonnottomat.

Itsellä on tuo ongelma. Siksi nyt haen ideat asentoihin kuvista ja saatan itse hieman muuttaa niitä. Hyvää harjoittelua. Lopulta sitten saa näyttämään ne asennot luonnolliselta ilman sitä mallia. Nenän piirtäminen yleensä onnistuu, mutta tuossa kuvassa meni kyllä vähän päin jotain ja niin käsiä en edes oikein jaksanut taaskaan piirtää. Pitäisi vain harjoitella, mutta kun ei muka jaksa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit