Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.02.2008 17:50
piirrän,maalaan,kirjoitan sanoituksia joskus suunnittelen kamaa ylle(vaatteta)
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2008 21:17
Piirrän mielelläni, ja nyt löysin maalaamisen uudelleen muutaman vuoden tauon jälkeen, kiitos taideterapiapajan. Savea työstän myös mielelläni.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 11:07
Minä tykkään piirrellä ja soitella paljon, en kyllä silti sanoisi minun harrastamina kumpaakaan näistä taiteeksi.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.02.2008 12:20

Lainaus: Vampiric_

joskus räpsin jotain kuvia jos sattuu huomaamaan jotain kuvattavaa.

Näin mullakin. Tykkään kuvailla, mutta kamerani ei oo kovin kehuttava ei sillä saa kun aika peruskuvia. Tietysti jos osais paremmin ni sais siitä kamerastakin sit enemmän irti.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.02.2008 12:29
Kirjoitan runoja, joita on eksynyt mm. seuraavaan osoitteeseen:

http://hopeakettu.harhakuva.org/

Myös piirrän paljon. Haluaisin kunnolliset öljyvärit, rakastuin niihin kuviksentunnilla. Raapekartonki on kivaa. Lyijykynät on kivoja. Värikyniä en hirveästi osaa käyttää mutta nekin on ihan kivoja. Jee.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 22:57
Kuvailen, maalailen, piirtelen, ja leikin photoshopilla.

opiskelen muutenkin taidetta, niin sitä tulee tehtyä nuita paljon.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2008 01:30
Mä kuvaan aikas paljon varsinki keväällä öisin ja kun aurinko nousee. Runoja kirjottelen vaikka aika iso osa on luvattoman huonoja ja sekavia
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • • Muokkasi: Halfheart
  • Lähetetty: 04.03.2008 20:12
Kameralla tulee kuvailtua jonkin verran. En usko että ottamiani kuvia voi miksikään taiteeksi sanoa. Tuolla on jotain pientä: http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/28bqj+creature-ele ctric-shock.html
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2008 15:15
DeviantArt.comiin olen eksynyt,valokuvausta ja kuvanmuokausta siis harrastan.Tuolta voi käydä katsomassa muutamia tekeleitä:

http://de4dpl4stic.deviantart.com/
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:41
kirjoitan runoja, piirrän, valokuvaan jne.. netistä löytyy lähestulkoon kaikki mähnä mitä on .. valokuvat vain eivät ole sinne ehtineet vielä.. ne lisään vasta sivujeni seuraavassa päivityksessä..
en tiedä sitten että voio tekeleitäni taiteeksi kutsua, mutta mutta..

esimerkki valokuvia, nämä ovat lähinnä maisemia, mutta ihmisiä minä enimmäkseen kuvaan.. ja eläimiä :

Latoja kotini lähettyviltä

Grh.. se on oja..

täällä oli vielä hetki sitten lunta..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit