Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:47
Kamalan hienoja kuvia teillä kaikilla Mäkin kuvailen aktiivisesti, ja laitan tässä jossain vaiheessa tuloksia näytille
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.04.2008 15:25
Mä nyt en osaa piirtää edes suoraa viivaa! Aika pitkälti nykyään on valokuvauskin jäänyt noiden pärstien tallentamiseen miiteissä, ennen kuvailin paljon luonnossa, jostain syystä kuivuneet puut ja koukeroiset juuret on aina kiehtonu, niitä kuvia onkin aika lailla. Mun juttu on se kirjoittaminen, tosin runoilu on vähän jäänyt viime aikoina, en saa sanaakaan paperille ellen oo kamalan innostunut tai erittäin syvästi masentunut :/
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 04.05.2008 14:09
valokuvaan, piirrän, kirjotan, musisoin kitarallani(Huonosti!)
en varsinaisesti luontokuvaa mut muokkailen kuvia yms (sekin huonosti) jos mun räpellystä tahtoo nähdä niin täällä niitä olis
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2008 14:13
Piirrän aina silloin tällöin, kirjoitan jotain runon näköisiä (ja ehkä joskus pieniä tarinantynkiä jos olen sillä tuulella?), valokuvaan maisemia ja soitan viulua.
Laatua en takaa mutta soittamaan olen jo aika hyvä
Pidän myös kamalasti maalaamisesta. Olen jo pitemmän aikaa ajatellut hankkia omat kunnolliset maalaustarvikkeet.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 14:14
Minä tykkään maalaamisesta, varsinkin öljyväreillä. Se on kärsivällisyyttä vaativaa puuhaa, kun se väri vaatii parikin viikkoa kuivuakseen. Tykkään myös kirjoittaa varsinkin yleistä filosofiaa. Pianoa tykkäisin soittaa, jos olisi sellainen... Kuvissa tykkään olla mallina.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2008 13:28
Itse piirrän/maalaan myös. Vapaa-ajalla on kyllä tuo maalaaminen jäänyt vähän vähemmälle päästyäni kuvataidelukioon. Kun joutuu olla kokoajan luova koulussa niin ei oikein kotona enää jaksa. En koe tekeväni mitenkään kovin "gootteja" töitä, useimmat ovat yllättävän kevyt aiheisia ja herttaisiakin. Joskus tietenkin tulee tehtyä jotain synkempääkin, mutta useimmiten piirrustuksissani on enemmän positiivinentunnelma.

Kuvaan myös aika paljon, mutta enimmikseen hevosia. Käyn nimittäin paljolti kuvaamassa ratsastuskisoissa ym. :p.

Jonkin verran piirrustuksiani ja valokuvia löytyy deviantartista:
http://bs-eyrie.deviantart.com/ (piirrustukset)
http://blood-stains.deviantart.com/ (valokuvat)
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2008 11:24
Maalaan/ piirrän myös (kuten käy tiedoista ilmi), kitaraakin tulee soitettua, mutta en ole siinä mikään Alexi Laiho 2. Klassisen kitaran soittamisen ja musiikinteorian olisin halunnut aloittaa Panula-opistossa, mutta siihen olin kuulemma liian vanha. (kuinka moni oikeasti muka tietää viiden vanhana mitä instrumenttiä haluaa soittaa tulevaisuudessa?) Mitä tähän taiteiluun tulee, käytän enimmäkseen akryylimaaleja ja pehmeitä lyijykyniä. Öljyvärejäkin on kokeiltu, mutta mun kärsivällisyys ei siihen riitä, vaikka tykkäänkin töhertää yhtä taulua jopa pari kuukautta.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2008 23:37
Kuvanveisto, se on minun juttuni.
Sanctus Sanctorum
Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.09.2008 00:57
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Klavier&a lbum_id=57166

Tällaista tullut harrastettua.
Enää pitkään aikaan en ole ehtinyt kunnolla keskittyä toteuttamaan itseäni tuolla tavalla, mikä on suuri sääli. Syy on koulussa, joka vie minulta liikaa aikaa. Onneksi se loppuu pian.. Sen jälkeen haluan taas palata kaiken sen pariin josta olen joutunut luopumaan. Piirtäminen.. Miekkailu.. Kirjat.. See you soon.
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.09.2008 11:01
Tykkään piirrellä ja askarella. Olen tehnyt useana vuonna lähes kaikki kortit itse ja nykyisessä harjoittelu paikassakin saan söhrätä lasten kanssa, joka on minulle tosi mieluista puuhaa
Tällä hetkellä minulla on kesken kaksi akryllimaalausprojektia: toinen on kuvakollaasia kolmesta ihmisestä. En maalaa näille kolmoisdraaman uhreille kasvoa,kukin saa siten itse kuvitella niille haluamansan mielentilan ja että kuka on "uhri" ja kuka ei. Sitten toinen juttu mikä venähti on pieni taulu, joka tulee lahjaksi. En ole aikaisemmin maalannut lahjaksi kenellekään mitään, joten jännittää mitä lahjansaaja sanoo siitä...
Sitten ( nyt ei saa nauraa) mua on alkanu kiinnostaa huovutus sekä neulonta. En ole tehnyt kumpaakaan vuosiin ja tekis mieli kokeilla et osaako sitä viel. Jos sitä vaik neulois pikkusisaruksille vanttuut ja pipot joululahjaksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit