Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lunta

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2008 20:46
Lumi (Helsingissä) yllätti minut aamulla ihan totaalisesti katsoessani ikkunasta ulos, ja kyllä tuo ensilumi oli minulle iloinen yllätys. Itse kun en autoa (ainakaan toistaiseksi) aja, niin minua ei tuo mahdollinen liukkauskaan pahemmin ärsytä tässä vaiheessa.

Lumi tuo sellaista valoa ja tervetullutta vaihtelua sateen ja pimeyden keskelle, vaikka syksyihmisiä periaatteessa olenkin. On kivaa katsella lumisia maisemia, mutta sitten kun se muuttuu loskaksi, ei enää ole kaunista.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.11.2008 21:09
Tänään koulussa mentiin lumisotaa! (hyvin aikuismaista käytöstä ja näytettiin hyvää esimerkkiä näin lukiolaisina yläasteelle) siis siitä joutuu meijän koulussa reksin puhutteluun, ainoo ongelma oli siinä että lukion reksi ei ole koulussa koko loppu viikkona, joten heitellään yläasteelaisia palloilla ja sitten ne joutuu puhutteluun, koska niillä on reksi Ollaan niin reiluja, mutta lumi mikäpä sen ihanempaa
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Trnquill
  • Lähetetty: 21.11.2008 07:50

Lainaus: Swanette

Itse kun en autoa (ainakaan toistaiseksi) aja, niin minua ei tuo mahdollinen liukkauskaan pahemmin ärsytä tässä vaiheessa.

Ja minä kun taas autolla toisinaan huristan, ärsyttää minua liukkaus vain kävellen/fillaroiden. :P Autolla ei voi kaatua pyrstölleen
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2008 08:59

Lainaus: Trnquill

Autolla ei voi kaatua pyrstölleen

Paitsi smartilla
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2008 10:39
En tykkää lumesta sitten yhtään. Koko ajan kylmä, koska ei ole talvitakki tullut vielä, ja loskassa ei todellakaan ole hauska rämpiä, kun housut kastuu polviin saakka.. Toisaalta kyllähän se maisema näyttää kauniilta, jos katsoo ikkunasta. Mieluiten kuitenkin vaipuisin talvihorrokseen.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2008 12:41
Vihdoin se ensilumi tännekkin tuli, toinen päivä kun on maassa. Ehkä toivo ei ole kokonaan mennyttä sittenkään, luulin että olisi kadonnut jo ensimmäisenä yönä kun tuli. Hillitsis toi Arska vaan paistattelunsa niin pääsis jossaki vaiheessa nauttimaan kunnon talvesta. Lumisodat on tosin tämän nuoren miehen vanhasta mielestä sivuutettu.

Tulossa muuten lumimyrsky lähiaikoina, oi onnen aikoja. Oispa mulla jo se täyspitkä takki, ois aika pahiz kun takin liepeet heiluis dramaattisesti tuulessa .
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.11.2008 13:41

Lainaus: Lucianne

En tykkää lumesta sitten yhtään. Koko ajan kylmä ja loskassa ei todellakaan ole hauska rämpiä, kun housut kastuu polviin saakka

mäkään en tykkää lumesta ja kylmästä tänään tänne (espooseesn) tuli valitettavasti "ensilumi" jos sitä sillä nimellä voi kutsua, kun sitä satoi joku 2 min ja noin puolen millin paksun kerroksen. mutta nyt ulkona on kyllä ihana ilma! aurinko paistaa ja on pakkasta
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.11.2008 14:11
Täällä Lahdessa on kunnon lumipeite ollut jo pari päivää. Että on kaunista, kun puiden oksilla on lunta ja jokapaikassa on lunta!
Luulin, että tästä talvesta tulisi täysin lumeton, nyt pitää vain toivoa, ettei jouduta viettämään mustaa joulua.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2008 17:52
Lunta ja jäätä Itä-Savossakin... monta astetta pakkasta, huomiselle lupasi 8, tänään oli 5... pirhanan kylmä... piti ihan villakangastakki kaivaa esiin..

Lumi on kivaa, mutta miksi hitossa sen pitää olla niin helkutin kylmää....
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 21.11.2008 17:58

Lainaus: Jacob

Vihdoin se ensilumi tännekkin tuli, toinen päivä kun on maassa. Ehkä toivo ei ole kokonaan mennyttä sittenkään, luulin että olisi kadonnut jo ensimmäisenä yönä kun tuli. Hillitsis toi Arska vaan paistattelunsa niin pääsis jossaki vaiheessa nauttimaan kunnon talvesta. Lumisodat on tosin tämän nuoren miehen vanhasta mielestä sivuutettu.

Tulossa muuten lumimyrsky lähiaikoina, oi onnen aikoja. Oispa mulla jo se täyspitkä takki, ois aika pahiz kun takin liepeet heiluis dramaattisesti tuulessa .

Sie taidat olla aika samanlainen kuin mie. Paitsi että miulla on jo semmonen pitkä takki, menee polvien alapuolelle noin 20 cm
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit