Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lunta

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.12.2008 22:43

Lainaus: Mortti

joku varmaan tietää mitä tarkoitan '

minä ainakin tiedän ei vaan kamalasti ole kelejä ollut sellaisen tekemisen
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2008 22:48
Mää oon tehny aina silleen tollasia iskä kanssa että jäädytetty eka kokonainen ämpäri ja sit porattu se ontoks
Kirjoittanut: Noirclair (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.12.2008 23:31
Tällähetkellä olen Ranualla ja täällä on lunta PAAAAAAALJON !
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.12.2008 01:38
valkea joulu... tai siis keskitalven pakanajuhla.

ei ole paljon lunta, mutta komea on järvi. kirkasta, läpinäkyvää jäätä juuri sen verran jotta huomenna pääsee luistelemaan. viime kerrasta tälläisillä jäillä lienee jo 10 vuotta... vähän kuin lasilla liukuisi.

kaunista.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.12.2008 11:40
Nyt oon kateellinen... En oo koskaan päässyt luistelemaan sellasella jäällä. Täällä on vain jalkapallokenttä, joka talvella jäädytetään....
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2008 11:56

Lainaus: mlrd

ei ole paljon lunta, mutta komea on järvi. kirkasta, läpinäkyvää jäätä juuri sen verran jotta huomenna pääsee luistelemaan. viime kerrasta tälläisillä jäillä lienee jo 10 vuotta... vähän kuin lasilla liukuisi.

Oih, tuollaisille jäille saisi minutkin luistelemaan!! Olen siis vannoutunut luistelun vastustaja, kiitos koululiikunnan tyttöjen-on-pakko-osata-kaikki-vtun-kaunoluisteluk iemurat -rääkin...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 24.12.2008 12:11

Lainaus: warheart

Mää oon tehny aina silleen tollasia iskä kanssa että jäädytetty eka kokonainen ämpäri ja sit porattu se ontoks

Senhän saa myös sillä tavalla, että sankoon vettä ja sitten vaan joksikin aikaa jäätymään. Siihen sangon pohjalle pitäisi kai jäädä sellainen jäätymätön kohta, joten kun sanko on käännetty ympäriämpäri, sen tuikkukynttilän voi näppärästi istuttaa kuoppaan.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.02.2009 03:17
hep. lunta on maassa nyt enemmän kuin tästä eteenpäin tänä vuonna.
nauttikaa vielä kun voitte.

nimim. vasta 900km suksilla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.02.2009 15:51
Tänään ulkona tuoksui maaliskuu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 17:10

Lainaus: Heetteri

Tänään ulkona tuoksui maaliskuu.

Mulla on varmaan kessuttelu vienyt hajuaistin, kun en haistanut mitään
Mutta toki oli kaunis pakkaspäivä, kyllähän se aurinko tuntuu keväiseltä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit