Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tarvitseeko välttämättä elää sen mukaan että tavoitteena on löytää elämänkumppani?!?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.02.2008 23:04
Miksi ihmeessä tuollaisen tavoitteen mukaan pitäisi elää? Ei mun mielestäni. Jos on tyytyväinen yksin niin sitten hyvä niin. Ja ei se oikea ihminen ainakaan etsimällä löydy. Kyllä se kohdalle sitten sattuu, kun/jos niikseen tulee. Ja itse ainakin, vaikka seurustelen niin niitä lapsia, jotka toiset tekee niin onnelliseksi niin en todellakaan halua. Minusta ne, jos jotkin rajoittaa sitä elämää ja en kyllä muutenkaan lapsista satu tykkäämään. Siinä jo poikkean niistä "tavoitteista", joita ainakin vanhemmat ihmiset odottavat. Ja kuulee tosiaan, että "kyllä sinäkin joku päivä muutat mielesi"
-No en. Sen verran on jo vuosia takana, että päätöskin taitaa pitää tämän suhteen.
Mutta sen talon minä vielä kyllä joku päivä haluan.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.02.2008 12:40

Lainaus: delicatez

Lainaus: Morfinsia
Narsismi ei välttämättä ole paha asia

liika narsismi on.
Itse heitin tuon vitsillä, ettei menen niin vakavaksi selitykset.

Minäkin heitin sen puoliksi vitsillä. mutta minä en ole koskaan ihan vakavissani. ;P
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.02.2008 18:49
Minäkään en halua kersoja, vihaan niitä hirveesti. Mä kyllä oon mielummin jonkun ihanan kanssa kuin yksin, mutta ei se oo aina tavoite.
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2008 22:05

Lainaus: Velvet Grey

En tajua oikein sitäkään, miksi pitäisi koko ajan olla jonkun seurassa. Jos on yksin, pidetään heti masentuneena?

mulla on sama juttu. Mun kaverit flirttailevat pojille aina kun mahdollista ja pitävät mua outona kun istun kotona pelaamassa pleikkaa. mut mua ei pojat kiinnosta... Kiinnosti ennen mut sit huomasin et yksin on vapaampi olo. Totta kai mä suhteeseenkin pystyn jos poika ei pidä mua korvikkeena (kuten kaikki mun exät pitivät) ja oikeesti välittää ja mä välitän siitä. Mut pojan pitää antaa mun olla vapaa
ja antaa mun olla oma itteni. Silloin se sujuu.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.02.2008 00:33

Lainaus: skullgirl

Mut pojan pitää antaa mun olla vapaa
ja antaa mun olla oma itteni. Silloin se sujuu.

Minulla on vähän sama. Mutta se ei välttämättä kuitenkaan suju.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 03:16
elämä on hauskaa vaikka ****** niskaan tuleekin silloin tällöin, mutta ei kannata lannistua vaan jatkaa elämää. ryypäten ja juhliessa se aika menee vaikka 99% kavereistani on aivan minun vasta kohtia

eli ei tarvitse elää vain elemän kumppanin löytämisen takia.
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 10:31
Toi on niin tuttu sukulaisten valitusaihe ainakin meikäläiselle.
Kun oon jossain sukulaisten tai ystävien luona ja joku kysyy "noh, onkos sulla joku kaveri" ja sitten kun sanoo sille vaan että on ylpeä sinkku eikä tarvi ketään siihen viereen roikkumaan niin sieltä tulee heti "olin minäkin yksin silloin nuorena ja ehdottomana enkä ollut yhtään kiinnostunut seurustelusta, mutta sitten tapasin puolisoni ja elämä hymyili".
Oma metodini on ainakin se että niin kauan kuin en voi olla sinut itseni kanssa niin en ota ketään riippakiveksi rinnalle. Voi olla että jos mulla olisi huono olla niin se heijastus tähän kaveriin ja sitten kummallakin olisi huono olla.
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 12:48
juu no kukin elää niinkuin parhaakseen näkee kylhän se oisi mahtavaa jos oisi joku neitoinen elämässä mut eiköhän joku joskus tälläsenkin tyhmän ja ruman miehen kahlitse paikoilleensa, sillä välin laitetaan elämä tuulemaan ja kunnolla, ku kerran tääl ollaankin

on se sillain ihan jees olla vapaana voi mennä ja tulla miten huvittaa mut kyl mikään ei voita sitä että sais mennä oman kullan viekkuun nukkuu jne.
mut ite ny olen muutenkin erittäin hellyydenkipeä tapaus, tosin omalla kieroutuneella ajatusmailmallani höystettynä xD
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2009 16:09
Mielestäni on ihan naurettavaa että pitää itseään elossa vain toisen henkilön vuoksi. Tunnen tytön jolla on uusi poikaystävä joka kuukausi, ja heti jos hän on yhden päivän sinkkuna, hän masentuu ihan hirveän paljon ja alkaa heti etsiä uutta matoa koukkuun. En voi sietää hänenlaisiaan ihmisiä jotka ovat riippuvaisia muitten ihmisten seurasta ja "rakkaudesta". Itse en ole ikinä seurustellut, eikä muutenkaan löydy montakaan ystävää, mutta olen mielummin tämmöinen kuin ihmisriippuvainen. Olen tottunut olemaan enemmän tai vähemmän yksin, joten ei mene elämä ihan pilalle surusta kun ystävä tai mahdollinen tulevaisuuden kumppani jättää .
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.03.2009 16:17
AlienSexGarden

Tunnen itsekin paljon naispuolisia (ja miespuolisiakin ihmisiä) jotka tuntuvat arvioivan oman ihmisarvonsa sen perusteella seurustelevatko, ja jos suhde loppuu, pompataan mahdollisimman nopeasti seuraavaan liaaniin kiinni. Taipumus syyttää itseään on myös ilmeisen vahva, mikä kielii todella huonosta itsetunnosta, ja on hirvittävän surullista. :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!