Gootti.net

Pariisi!

Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
    • Lähetetty: 11.09.2008 20:35
    Nyt on siis allekirjoittaneella pikavisiitti Pariisiin edessä lokakuun alussa ja olen täysin Pariisi-ensikertalainen. Tarkoituksena olisi pakollisen Louvren lisäksi juosta pää kolmantena jalkana kirppareilla ja vintage/second hand kaupoissa. En ole pahemmin goottikauppoihin suuntaamassa, vaan olen enemmän kiinnostunut juuri second hand liikkeistä jne. Vinkkejä näistä olisi siis loistavaa saada!

Kirppareista Les Puces de Saint-Ouen on ainakin tarkoitus käydä kaivamassa läpi, mutta mitä olen ymmärtänyt niin ns. "löytöjä" on vaikea tehdä, kun laatu on niin korkea ja muutenkin enemmän ammattilaisten pelikenttä. Missä määrin totta? Jos jotain ns. tavallisenkin tallaajan lompakolle sopivaa löytää jostain, niin mistä päin kirpputoria (Les Puceshan ei mikään kovin pieni alue ole) ja mitä? Myös muita kirppareita kaivataan (varsinkin sellaisia joissa voi tämmöinen pikku budjetilla varustettu jotain ostaakin) !

Sitten niitä vintage ja second hand -liikkeitä. Didier Ludotit voi samantien unohtaa - eihän mun lompakolla sellasiin kauppoihin uskalla edes astua. Enemmänkin toivoisin jotain suht kohtuullisissa hinnoissa pysyviä liikkeitä (en myöskään kaihda penkomista löytääkseni jotain ostamisen arvoista!). Sellaisista liikkeistä olen kuullut kuin Vintage Desire, Yukiko, Olga, L'Occasserie, Reciproque ja Free "P" Star. Kenelläkään kokemuksia näistä?
    Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 11.09.2008 21:02

Lainaus: eyrie

Enemmänkin toivoisin jotain suht kohtuullisissa hinnoissa pysyviä liikkeitä

Olin Pariisissa muutama vuosi sitten ja sillon ainaki goottikauppojen hintataso oli suhteellisen sama kun Suomessa, ainakin niissä muutamassa, missä kävin. Valikoimat tosin olivat hyvät ja sieltä löysi kaikkea ihanaa Rahaa saa vaan varata mukaan ihan reippaasti.
    Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
    • Lähetetty: 11.09.2008 22:33
    Jos aiot juosta pää kolmantena jalkana, unohdaunohdaunohda Louvre! Siinä sadan metrin jonossa ei juosta ainakaan eteenpäin...
    Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
    • Lähetetty: 16.06.2009 13:39
    Otsikkoa muokattu; Pariisikeskustelua siis ylipäätään tähän ketjuun.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit