Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2009 19:33

Lainaus: Heetteri

Toivon että niillekin jotka eivät asiaan ole tutustunut, jäi sellainen mielikuva ettemme ole täysiä sekopäitä

Ei tokikaan! Nätiltä tyttelit näyttivät ja asiallisesti puhuivat ;] Itse oon naureskellu ajatukselle, et miltä itse näyttäisin moisissa vaatteissa : DD Ei tosiaan ole minun juttuni, mutta on kiva katsoa kun toisille sopii niin hyvin.
Katsoin myös tuon Yle Teemalta tulleen Eläväarkisto-pätkän. Oli ihan mielenkiintoinen, se olisi saanut olla vain pitempi ohjelma :/ Netissä vissiin oli lisämatskua asiaan..? : D
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.08.2009 19:39

Lainaus: Evelyn

Netissä vissiin oli lisämatskua asiaan..? : D

Joo, tuo ohjelma oli aika pitkälle parhaita paloja arkitomateriaalista, eli kannattaa tsekata Elävän Arkiston Mustahuulia & Futurockia -teemasivu.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.08.2009 22:42
Mahtoi tuolla areessa olla joku hetkellinen häiriö, sain sen videon nyt pyörimään

Lainaus: Evelyn

Itse oon naureskellu ajatukselle, et miltä itse näyttäisin moisissa vaatteissa

Noyyy! Rupesin kuvittelemaan itseni loli vaatteisiin tuon seurauksena x DD
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2009 09:18

Lainaus: Unholysacrament

Noyyy!

Ja nyt jaoit traumasi kanssani .______.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2009 17:01

Lainaus: Unholysacrament

Noyyy! Rupesin kuvittelemaan itseni loli vaatteisiin tuon seurauksena x DD

Oujeah! : DDDD Ole hyvä vain ;] Sä muute voisit olla aika näky vaaleanpunaisessa röyhelömekossa ; D
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.08.2009 13:51
Trendissä oli vaihteeksi käsitelty goottityyliä mm. tällä tavalla. Toinen juttu oli sitten vain stailisti Henna Koskisen "tyyligootti" Stailistin valinta -jutussa, jossa siis ohjeita tämän tyylin toteuttamiseksi. Voin myös skannata sen ja laittaa tänne jos joku haluaa ehdottomasti nähdä sen, IMO siinä ei tosin ollut mitään jännää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.08.2009 15:23

Lainaus: Ultimecia

Trendissä oli vaihteeksi käsitelty goottityyliä mm. tällä tavalla. Toinen juttu oli sitten vain stailisti Henna Koskisen "tyyligootti" Stailistin valinta -jutussa, jossa siis ohjeita tämän tyylin toteuttamiseksi.

Miten tuo kaikista ylinnä oleva 2009-muija liittyy goottiuteen mitenkään? Sehän on ihan basic.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2009 15:33
Skannaa ihmeessä se toinenkin juttu, Ultimecia, niin ei tarvi rahoja hassata tuollaisiin laatujulkaisuihin. Trendi on kyllä ehdoton pohjanoteeraus aina kun käsittelevät jotain muuta kuin peruspissismiä. Ehkä paras aivopieru oli kimon hevosen värin esittely kimonona.

Montakohan kertaa trendigoottiudesta on kohistu sinä aikana kun olen tyylin parissa palloillut? Hmm... olisikohan tämä neljäs tai viides kerta. Mielestäni se on vain hauskaa, sillä huippumuodin parista voi bongata sellaisia ideoita mitä pelkästään goottiympyröissä ei keksittäisi varmaan ikinä. :P
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.08.2009 15:45

Lainaus: Piiskansiima

Mielestäni se on vain hauskaa, sillä huippumuodin parista voi bongata sellaisia ideoita mitä pelkästään goottiympyröissä ei keksittäisi varmaan ikinä. :P

Kuten tyylikkyys.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.08.2009 16:00
Piiskansiima
Ole hyvä.

Laittakaa kaikki tommoset kostyymit sitten seuraavaan Syn/\psiin!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit