Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.09.2009 19:56
mä luin tänään ihan saman lehden!!! katoin heti kannesta et pakko katsoa tuokin juttu. Olihan se nätti asu.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2009 13:43

Lainaus: Ultimecia

Tarkoitatko sitä juttua, jossa mustahiuksisella naisella on päällä musta mermaid-mallinen hame, jonka alla on hitosti tylliä ja sitten yläosana sellainen punamusta, halterneck-mallinen pitsitoppi, jossa on nyöritys takana? Jos niin, voin kyllä etsiä sen lehden ja skannata jutun, jos noin vanha numero vain löytyy tästä huushollista.

Luulisin, että se on tuo. Itse löysin lehden kirjastosta.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2009 16:59
Bongasin tänään Iirivan kuvan uusimmasta S-ryhmän Yhteishyvä-lehdestä (10/09, sivu 9). Pikku-uutisessa kerrottiin Janne Koivuniemen kuvista, joita on esillä Dante's Highlightissa. Kuvituksena on, ellen ole aivan erehtynyt, Iiriva ihanassa mekossa keskellä syksyisiä lehtiä.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2009 17:25
^Menin heti lukemaan jutun! Joo, Iirivahan se siinä. Ihana kuva!
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2009 18:53
Minä en löytänyt tuota juttua Yhteishyvästä o__o. 9. sivulla oli vain joku peruna-juttu. Vai lieneekö lehdessä eri sisällöt aluekuntia nähden?
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.09.2009 08:40
Espanjan pääministerillä on gootit tyttäret...

http://gawker.com/5368039/spains-goth-first-daught ers-embarrass-embarrassed-by-dad
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2009 12:13
Detteri, katsoit sivua 8. Siinä vastakkaisella kohdalla samalla aukeamalla pitäisi olla Iiriva.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2009 14:26

Lainaus: Detteri

9. sivulla oli vain joku peruna-juttu

Sama juttu, lehdissä on varmaan alueellisia eroja.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2009 12:54
No aww, uusimmassa Pirkka-lehdessä NiksiPirkka-sivulla oli superhellyttävä kuvitus Niksi kuului näin: "Pimeällä tiellä tulee usein vastaan jalankulkijoita, joilla ei ole heijastinta. Minulla on niitä autossa iso kasa. Pysäytän auton ja annan ystävällisesti kulkijalle heijastimen". Kuvassa harmaapäinen mummo antaa auton ikkunasta mustahuuligootille söpön nalleheijastimen
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • • Muokkasi: Sharida
  • Lähetetty: 03.10.2009 02:59

Lainaus: Tristessa

Espanjan pääministerillä on gootit tyttäret...

http://gawker.com/5368039/spains-goth-first-daught ers-embarrass-embarrassed-by-dad

Harmittaa, että nätit tytöt ovat verhonneet itsensä tuollaisiin kaapuihin, kun ovat varmaan ihan normaaleilla vartaloilla varustettuja nuoria naisia, joiden päällä istuvat vaatteet näyttäisivät varmasti paremmilta :/ Mutta mikäs siinä sitten, jos itse tykkäävät
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit