Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2009 15:47

Lainaus: Sharida

Käydään vain toisten hiekkalaatikolla ihmettelemässä, että mitä leikkejä ne täällä oikein leikkii.

Hiekkalaatikkoleikit ovat Tommi Evilän juttuja ja hiekkalaatikko ei liity goottikultturiin millään tavalla, heh! Toisaalta ois hauska nähdä lauma gootteja urheilukentällä harrastamassa erilaisia kenttälajeja vaikkapa työntämässä kuulaa, heittämässä moukaria tai hyppäämässä pituutta Ois hauska tehdä miitti vaikkapa Helsingin Eläintarhan urheilukentälle joskus ja sinne harrastamaan liikuntakulttuuria. En usko että se kellekään pahaa tekisi !
Minä kävin kolme vuotta sitten työntämässä kuulaa urheilukentällä. Se on hauska ja yksinkertainen laji! Tykkään siitä! Suosittelen lämpimästi kaikille!

Lainaus: Sharida

Mielenkiinnolla kuitenkin huomenna asetun netti-tv:n ääreen

Ois kiva tietää että mistä osotteesta tää lähetys näkyy netissä?
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2009 19:39
Mä kyllä tykkään nähdä dokumentteja eri alakulttuureista, sellaisistakin joita kummastelen tai joiden elämäntapaa en hyväksyisi itselleni. Minusta on vain mukava nähdä erilaisia elämäntapoja ja koittaa saada selville mikä motivoi ihmisiä tiettyyn tyyliin tai elämäntapaan.

Parhaassa tapauksessa jää edes jotain sivistävää mieleen, että voi sanoa tietävänsä aiheesta hitusen Joskus saattaa motivoitua etsimään aiheesta jopa lisää tietoa.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2009 23:17

Lainaus: Arvet

Toisaalta ois hauska nähdä lauma gootteja urheilukentällä harrastamassa erilaisia kenttälajeja vaikkapa työntämässä kuulaa, heittämässä moukaria tai hyppäämässä pituutta

Hah, totta! Harmi, kun goottityyli ei ole käytännöllisin mahdollisin urheillessa, pvc tunnetusti hengittää huonosti ja platformeissa onnistuisi varmaan yksi jos toinenkin telomaan nilkkansa ;D Mutta olisihan se silti mielenkiintoinen näky..

Ois kiva tietää että mistä osotteesta tää lähetys näkyy netissä?

Yle areenalta näkee, siellä on käsittääkseni jossain sivun nurkassa hakutoiminto johon naputtelee vain hakusanaksi "Mun heimo" niin jo pitäisi löytyä. Vissiin viikon ajan pystyy sitten katsella sieltä, mutta sen jälkeen video poistuu palvelusta (:

Yle areena
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 13:12

Toisaalta ois hauska nähdä lauma gootteja urheilukentällä harrastamassa erilaisia kenttälajeja vaikkapa työntämässä kuulaa, heittämässä moukaria tai hyppäämässä pituutta

Hei, korkeushyppy ja lyhyen matkan juoksu on just jees.

Noissa goottidokkareissa on aina jotenkin sellainen sävy, että toimittajilla on todella selkeä kuva siitä miten he haluavat gootteja kuvata ja materiaali runnotaan sitten sellaiseksi että varmasti saadaan oma idea mieleisesti esitettyä. Joku voisi tehdä dokkarin jossa lähdettäisiin siitä että mitäs niillä haastateltavilla olikaan taas sanottavana...

Veikkaan myös, että tässäkin pätkässä tullaan näkemään kiintiökuvia Sofi Oksasesta. Lol.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: cyberhz
  • Lähetetty: 11.10.2009 19:55
Katsoitteko tänään sen "mun heimo" kun tuli ykköseltä? Siitä taisikin olla juttua täällä. Mutta kuitenkin.. Mitä mieltä olitte jos katsoitte? Itse sanon että sen miehen meikit olivat karmivat, oikeat pandasilmät. Muuten en kommentoi, sillä en ole mikään asiantuntija
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 19:58

Lainaus: cyberhz

Mitä mieltä olitte jos katsoitte? Itse sanon että sen miehen meikit olivat karmivat.

Ite katsoin ja ihan vahingossa Ensinnäkin heti ensimmäisenä bongasin muutamat hyvät kaverit kyseiseltä videolta. Olihan siinä ihan hyvää asiaa, mutta olishan siitä saanu semmosen... enemmän asiapitoisemmankin ja paremmin tehdyn. Kuvaus häiristi, kun mikki oli lähes koko ajan kuvassa x) En tiedä sitten millainen porukka on tuon tehnyt. Schattenistahan porukka oli ilmeisesti tuohon napattu. Aika kauan sitten kuvattukin ilmeisesti tuo, että tuli varmaan jo toista kertaa tv:stä? ja miehen meikeistä vielä, et joo ehkä klubille... jos sinnekään
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 20:49
Mielestäni tuossa dokkarissa oltiin oikeastaan jo ihan hyvään suuntaan menossa. Se mikälie photoshoot-juttu oli vähän tökerö (ja imo otetut kuvat olivat aika karmeita...) mutta olihan tuossa asiaakin. Pointsit kotiin veti yhden haastateltavan isä, joka mielestäni hirmu ytimekkäästi valotti goottikulttuurista sitä vähemmän tunnettua puolta ettei tässä nyt ihan mikään ideologinen meininki ole kyseessä. Ohjelman "saatesanoista" tuli mieleen että taas yksi kökködokumentti kuuttimörköistä, mutta ei se nyt ihan sitäkään ollut. Eikä ollut muuten kiintiökuvia Sofi Oksasesta!!!

"Sen miehen" meikit olivat oikeastaan hirmu hauskat silmälasien kanssa, ohjelman juontajalla sama look taas...no joo.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 11.10.2009 21:02

Lainaus: Piiskansiima

Eikä ollut muuten kiintiökuvia Sofi Oksasesta!!!

Olin erittäin yllättynyt ettei häntä edes mainittu. Ei mitään Sofia vastaan, mutta... olihan se aika virkistävää ettei häntä tällä kertaa ängetty mukaan.

Tykkäsin siitä, että tekijä/kuvaaja/ohjaaja itse ei puhunut koko ajan kuten useissa muissa dokkareissa, vaan ihmiset joista on kyse olivat äänessä suurimman osan. Lopussa kyllä tuli hieman tyhjä olo, vähän niinkuin "ai... tossako se oli?" mutta muuten onnistui minun mielestäni aika hyvin. Parempi kuin se 45 minuutin juttu.
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2009 21:04
Mä jollain tavalla jopa pidin tosta "Mun heimo"-dokkarista. Tykkäsin, et siinä oli vähän sitä huumoriaki mukana, et ei liian totista ja vakavaa meininkiä
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 21:11

Lainaus: cyberhz

Mitä mieltä olitte jos katsoitte?

Oli kiva dokumentti kyllä. Erilainen kuin mitä dokkareita on yleensä tullut alakulttuureista. Olisin kyllä kaivannut hieman enemmän valaistusta goottiperinteestä Suomessa. Jotenkin tuntu, että oli liian lyhyt ja siinä ei ollut mitään kunnon linjaa, pistettiin vaan yhteen paljon eri näkökulmia ja sekalaista informaatiota gootti estetiikasta jne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit