Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2009 22:13
Haha, paras kommentti kyllä ikinä: "Ei saa esimerkiksi pitää lukemisesta ja fantasiasta. Ei saa olla liikaa mitään mieltä", kertoo 9.-luokkalainen Marianne Vihervuori.

Outoa kuulla tuollaista juttua, sillä olen aina itse pukeutunut mihin haluan, kuunnellut sitä musiikkia mitä haluan, harrastanut mitä haluan sekä ajatellut mitä haluan. Vanhempani ovat kasvattaneet minut tähän (siksi minua ei esimerkiksi kastettu kirkkoon, sain päättää rippikouluiässä ja päätin ei todellakaan mitään kirkkojuttuja ). Tulee ajateltua miten ikävästi tuollaiset lapset ovat kasvatettu ja miten huono itseluottamus heillä on jos ajatusmaailma on noin suppea.

Voin kyllä myöntää olleeni ala-asteella koulukiusattu (olin liian hyvä koulussa) enkä ole saanut ylä-asteella tai lukiossa kavereita. Enkä ole kylläkään saanut töistäkään kavereita Minun maailmani ei kaadu siihen, etteivät muut hyväksy näkemyksiäni. Olen sellainen kuin olen. Muutama kaveri löytyy, monet huomattavasti itseäni vanhempia. Teini-ikäisillä näkökannat ovat yleensä rajoittuneempia kuin vanhemmilla ihmisillä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 23.12.2009 01:57

Lainaus: raato

Haha, paras kommentti kyllä ikinä: "Ei saa esimerkiksi pitää lukemisesta ja fantasiasta. Ei saa olla liikaa mitään mieltä", kertoo 9.-luokkalainen Marianne Vihervuori.

tätä miäkin ihmettelen. pitääkö kaikkien olla vaan aivottomia blondeja bimboja jotta olis suosittu? (nyt kun mieitin niin kyllä ne kaikki aivottomimmat oli kaikkein suosituimpia. meh. *olankohautus*)

toivottavasti osaavat kasvaa aikuiseksi jossain vaiheessa. en miä ainakaan kykenis esim. vakavaan suhteeseen ihmisen jonka kanssa ei voi pitää välillä henkeviä ja älyllisiä keskusteluja.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Lähetetty: 23.12.2009 10:38

Lainaus: darkAngel

tätä miäkin ihmettelen. pitääkö kaikkien olla vaan aivottomia blondeja bimboja jotta olis suosittu?

Niinpä. Ehkä nyt ollaan siinä pisteessä että coolinta hottia on olla bimbozombeja jotka eivät tee muuta kuin hengittävät. Artikkelin luettuani näyttää aivan sille, että esim. juuri goottinuoret ovatkin niitä täyspäisiä henkilöitä joilla on muutakin tekemistä kuin tahdoton hortoilu muoti-ilmiöiden perässä.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 10.01.2010 21:28
Suomessa nyt esitettävään Amazing Racen tuotantokauteen on ilmeisesti töllisteltäväksi valittu jööttipariskunta. Hauskinta lieneekin se, että siinä, missä muiden kilpailuparien esittelyssä lukee esim. "Dating", "Married" tai "Sisters", heidän tekstissään seisoo "Dating goths"
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2010 21:37

Lainaus: Aie

jööttipariskunta. Hauskinta lieneekin se, että siinä, missä muiden kilpailuparien esittelyssä lukee esim. "Dating", "Married" tai "Sisters", heidän tekstissään seisoo "Dating goths"

Miksi ihmeessä : DDD AHAHHA nauran.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.01.2010 01:15
http://www.youtube.com/watch?v=C4IeCyI4hhA

Siinä on tuon kaksikon haastis jos ketään kiinnostaa. Varmaan spoilereitakin jos ketään kiinnostaa.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.01.2010 14:38
Ouu, I could kill to have hair like hers!

Virkistävää kun gootti on kuvattu ja julkistettu puhumassa ihan kunnon asiaa. Sarkastisesti voisi tietenkin itkeskellä sitä, että nyt putosi pohja tältä goottien tunteettomuudelta ja välinpitämättömyydeltä, johon me kaikki niiiin kovasti teemme työtä ja näemme vaivaa. Tekisköhän ne seuraavaksi sarjan, jossa nämä kaksi kiertäisi uudelleen maailmaa ja auttaisi näitä lapsia ja ihmisiä? Kyllähän sitä tositv -soopaa suolletaan kaiken karvaisista pikkujulkuistakin niin miksipä ei tästä. Vaikka idea sinänsä saattaisi olla laimea, voisi sitä lanseerata otsikolla "Gootit koettavat parantaa maailmaa", varmasti löytyisi katsojia!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2010 15:45
HIlpeitä ilmestyksiä ovat, olen heidät onnistunut bongaamaan jo aikaa sitten jostain julkkisjourusivuilta tms. Ainoa asia on vaan että nimet aiheuttavat pientä hilpeyttä, toinen on vixen ja toinen...ehm... cunt. xD
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2010 15:11
Heti kiinnitti huomion että jotenkin tulee sellonen olo että toi nainen ihan tarkotuksella hyppii tossa tuolillaan niin että tissit VARMASTI hyppii ja noin avara kaula-aukkokin... Eh.

Lainaus: Kedira

Ouu, I could kill to have hair like hers!

Niimpä! Aivan upea tukka. Oi kun olis noin upea tukka. Nyyh.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2010 01:38

Lainaus: darkAngel

Heti kiinnitti huomion että jotenkin tulee sellonen olo että toi nainen ihan tarkotuksella hyppii tossa tuolillaan niin että tissit VARMASTI hyppii ja noin avara kaula-aukkokin... Eh.

Mikä siinä häiritsee?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit