Gootti.net

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2012 19:02
Uaaaaah, miksi tuo nukkelikka lässyttää noin kamalalla äänellä? Aivan sama, miksi neito pukeutuu, mutta tuo mukajapanilaisella aksentilla vedetty bat inglish on naurettavaa... Not cute!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.04.2012 19:25

Lainaus: Piiskansiima

mukajapanilaisella aksentilla vedetty bat inglish on naurettavaa..

Minuakin raivostutti tytön tapa puhua ja se nyt menee vielä teini-iän idioottimaisuuteen, mutta se äitikin puhui samaan tyyliin! Tai ainakin minun korvissani aksentti kuulosti samalta, vähemmän lässyttävältä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.04.2012 19:33

Lainaus: Piiskansiima

Uaaaaah, miksi tuo nukkelikka lässyttää noin kamalalla äänellä? Aivan sama, miksi neito pukeutuu, mutta tuo mukajapanilaisella aksentilla vedetty bat inglish on naurettavaa... Not cute!

Aivan samaa mieltä. Ihan söpö tyttö joo mutta tuo sen ääni vitutti kyl niin paljon että teki mieli heittää kivellä kaiuttimia.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2012 10:54
Nyt sivuutetaan vähän aihetta, mutta antaa mennä
Nicki Minaj siis esiintynyt Demonian popoissaja mm karvasäärystimissä ja nyt niitä kauhistellaan yleisesti lehdissä, yhyy sanon minä.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.04.2012 10:48
Hmmhh...
"- Liiallinen huomio ulkonäköön voi missä tahansa iässä heikentää ihmisen itsetuntoa ja omanarvontuntoa, sanoo kliinisen psykologian asiantuntija Emma Gray Daily Mail -lehdelle"
Tuli mieleen ihan oma psykologin kanssa käyty keskustelu missä hän selitti oikeastaan kutakuinkin noin. Minä vieressä vaan naureskelin vedet melkein silmissä.

Mikään ihme, että gootteja pidetää "haudoista nousseina", kun ihmiset tappaa mahtavilla kommenteilla, uutisilla ym. ainakin minut nauruun 8'D
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.04.2012 20:23

Lainaus: DEADBUNNY

"- Liiallinen huomio ulkonäköön voi missä tahansa iässä heikentää ihmisen itsetuntoa ja omanarvontuntoa, sanoo kliinisen psykologian asiantuntija Emma Gray Daily Mail -lehdelle"

Sinänsä varmaan ihan totta, mutta se on sitten eri juttu että mikä on liiallista.

Jos on syömishäiriöitä, muuten täysin vinksahtanut omakuva tai ulkonäköjutut ahdistaa niin paljon että ei poistu talosta tai addiktoituu plastiikkakirurgiaan niin joo, ei se nyt varmastikaan hyvää tee. Gootteilulla itsessään ei ole mitään tekemistä noiden kanssa, mutta se saattaa ehkä joskus unohtua ystävällisiltä kukkahattutädeiltä.

Loppukevennyksenä opettavainen My Little Pony: Friendship is Magic -jakso, jonka goottiprinsessaan osa meistä voi kenties samaistua. Koska ponit on cool.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.04.2012 00:34

Lainaus: Giffirt

Koska ponit on cool.

Eikä ole. Luulin että edes täällä voisi säästyä tältä internetin syövältä.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2012 14:38

Lainaus: Abigor

Eikä ole.

Onpas!

Mutta takaisin aiheeseen. Jännä juttu että noita karvasäärystimiäkin kauhistellaan, kun miettii että nykyään saa Seppälästäkin mustia karvasäärystimiä.... Itse kauhistelin enemmän sitä kun astuin Seppälään ja näin siellä mustat karvasäärystimet myynnissä.. Säikähdin jo että joko näistäkin tulee joku yleinen muotivillitys mutta toistaiseksi en ole nähnyt sellaisia vielä ns. tavallisilla tallaajilla.

Ja vielä täytyy yhtyä noihin kommentteihin tuosta venus angelicista. Suloinen tyttö (tosin luulin paaaaljon nuoremmaksi ) mutta meni kyllä niin hermo tuohon puhetapaan.. Ensinnäkin r -kirjaimen lausuminen kuulosti korvaani niin järkyttävältä ettei selvää meinannut saada. Tykkään tuosta kotakoti tytöstä siinä mielessä et kivoja videoita näkyi juutuupissa. Tosin en nähnyt niissä mitään viittausta nukelta näyttämiseen, ihan animetyyliä se siellä näytti opettavan. Oli kyllä kiva nähdä niitä kampauksia mitä yleensä löytää animeleffoista yms
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.04.2012 16:11

Lainaus: Anyxia

Itse kauhistelin enemmän sitä kun astuin Seppälään ja näin siellä mustat karvasäärystimet myynnissä..

Mutta kun niitä oli harmaankirjavina sekä ruskeankirjavinakin myynnissä. Ne mustat näytti vielä melkein inhimilliseltä... Nimim. työharjoittelussa Seppälässä.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2012 20:16

Lainaus: Abigor

Eikä ole. Luulin että edes täällä voisi säästyä tältä internetin syövältä.

Problem?

Sit taas aiheeseen. Kyllä mun mielestä gootit itse tekee omalle julkiselle kuvalleen haittaa kuin normit jotka ei vaan hyväksy meidän erilaisuutta. ;_;
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit