Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.05.2013 20:14
Eilen oli kuulemma "kansainvälinen goottipäivä", en ole itse moisesta ennen kuullutkaan. Ampparista bongasin tämän mahtavan artikkelin sentään:
http://www.avatv.fi/muoti/artikkeli.shtml/goottipa ivan-mustanpuhuva-tyyli-tahdet-hatkahdyttavat/2013 /05/1759142
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2013 20:10
http://areena.yle.fi/tv/307933

Mun heimo -sarjassa jakso gooteista. Onkohan tuossa foorumilaisia? Itse en tunnistanut ketään osallistujista.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.12.2013 20:36
Hehee ei vitsi, tuo on kuvattu joskus pieni ikuisuus sitte, taitaa olla uusinta? Meikä hilluu tuolla taustalla hautakiviä potkimassa Ja oli siellä muitakin foorumilaisia samassa porukassa, en vaan kyllä muista nikkejä enää kun ei oo nyt hetkeen ollu kenenkää kanssa tekemisissä o___o
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2013 00:17
Minua kiinnostaisi tietää mikä mahtaa olla tuossa ohjelmassa soiva viimeisen biisi. Tietäisiköhän joku?
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2013 22:40

Lainaus: Muffin

Minua kiinnostaisi tietää mikä mahtaa olla tuossa ohjelmassa soiva viimeisen biisi. Tietäisiköhän joku?

Olettaen että ollaan samassa biisissä, The Cure - All cats are grey.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2013 16:06
Mainostelisin Demissä ollutta juttua itsestäni, joka julkaistiin tuossa toissapäivänä.

Kyseessä siis lyhyt haastattelu liittyen meikkaamiseen. Voin skannata tuon jutun isommaksi, jos jotakuta kiinnostaa lukea.

Aiheesta vähän pidemmin blogissani kuvan kera: http://gothsatanica.blogspot.fi/2013/12/lehtijuttu -demissa.html

Ei mikään kovin kummoinen juttu, mutta liittynee kuitenkin tämän topicin aiheeseen :P
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.05.2014 22:13
Paikallislehti Uusimaa julkaisi nettiversiossaan jutun porvoolaisesta gootista. Haastateltavana ollut Tatu jakaa paljon kiinnostavaa tietoa, joten suosittelen lukaisemaan tuon.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2014 06:43
Viimeinen lause oli: "Uskontoon eikä politiikkaan ei yleensä oteta kantaa goottikulttuurin piirissä."
Kirjoittanut: Signal (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.05.2014 21:36
Jebulish. Viimeinen sana oli ujutettava mukaan kun toimittaja innostui kyselemään kaikenlaista esoteerisista harrasteista. Onneksi sain ihan itse korjailla ja stilisoida tekstin ennen julkaisua. Siitä pisteet lehdelle ja toimittajalle!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 09.05.2014 22:47
Näin minä ajattelin, että ne on Sinun sanoja..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!