Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2009 16:56

Lainaus: Und3ad

Lainaus: Pumpkin

mutta mielessäni vain kävi että miksi juuri nämä "gootit" olivat niitä omahyväisiä ja itsekkäitä

mä en ees koskaan ajatellu niitä gootteina ja jonain muina ihmisinä, ne on patoja ja herttoja. Ihan hauska mainos minunkin mielestä

Minullekin tuli kyllä mieleen, että ne olisivat patoja, eikä gootteja... Tai en yhtään yhdistänyt niitä gooteiksi
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 17:01

Lainaus: Und3ad

mä en ees koskaan ajatellu niitä gootteina ja jonain muina ihmisinä, ne on patoja ja herttoja.

Tuo ei olekaan tullut mun mieleen, että patoja, ja herttoja. Mun vaan tuli niistä meikkien ja vaatteiden perusteella gootit mieleen
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2009 17:27
Itselleni varmaan ne padat ja hertat tuli heti mieleen sen pelikonemusiikin takia mitä se yksi soittaa pianolla... (hyräilen tämän mainoksen johdosta ko. pimputusta kaikenaikaa )
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:21

Lainaus: Tily

hyräilen tämän mainoksen johdosta ko. pimputusta kaikenaikaa

titidititiditititiditititiditititiditititi...

No kyllähän ne patoja ja herttojakin muistuttaa, mutta mulla tuli nyt kysymys: "Entä liisa ihmemaassa hertta kuningatar?" Ei se varmaan rahojansa olis jaellut...
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:24
Ihan tyhmää ku ei oo telkkaria, niin olen aivan pihalla, että mistä mainoksesta täällä puhutaan..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:35

Lainaus: Lacy gloom

olen aivan pihalla, että mistä mainoksesta täällä puhutaan..

Ei sitä oikeen osaa kuvailla, jos et oo ite nähnyt
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:48

Lainaus: Lacy gloom

Ihan tyhmää ku ei oo telkkaria, niin olen aivan pihalla, että mistä mainoksesta täällä puhutaan..

RAY:n mainos, jossa toinen kuningas perhe menee toisen luo kylään ja sitten he alkavat keskustella raha-asioista jolloin nämä gootit/padat tuumaavat että rahaa on niin ettei kaappeihin enempää mahdu tai jtn ja sitten nämä hertat/mitkälie selittävät että heillä on käytössä tälläinen tapa että kaikki mikä tulee sisään annetaan pois ja sitten se patakuningatar peittää lapseltaan korvat, jottei saisi väärää käsitystä tai jtn.
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 11:10
Pataperhe taisi olla spooffi Addamsien/Munsterien perheestä ei gooteista. Niin ainakin sen tulkitsin.
Kirjoittanut: Misantrophica (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 12:27

Lainaus: iltalehti

Kannibaalit tappoivat neljä teiniä
10.9.2008 16:30

Saatananpalvojat grillasivat ja söivät uhriensa ruumiinosia Venäjällä.

Tämä kyllä kuulostaa hieman vääristetyltä. Itseasiassa karmealta paskapuheelta. Luulen, että koko homma on keksitty tai sitten joukko nuoria 0n ollut siellä mökillä ja saaneet auringonpistoksen ja sitämyöten osa heistä on kaatunut rappusiin ja lyönyt päänsä. Koska nuoret olivat "hevareita" tai "Gootteja" niin oli pakko heittää vähän Lapinlisää mukaan.

Voi meidän idän naapureitamme
Kirjoittanut: Holy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Holy
  • Lähetetty: 05.03.2009 20:56
Tälläisen nerokkuuden bongasin taannoin MTV 3:n nettisivuilta... Anteeksi "hieman" kömpelö esitysmuoto, yritin testialueella selvittää, miten linkitystoiminto toimii, mutta en vaan osaa... Muokkaus: Siis mitä! Siitä tuli linkki! Miten? Miksi? En ees tehnyt mitään?!

Eli juttu löytyy osoitteesta http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/meikkivinkki/vink it.shtml/vinkit_kauneus_on?816113

Jutusta sen verran, että kyllä taas vaihteeksi ihmetytti miten paljon ihmiset oikein viitsiikään käyttää energiaa MUIDEN pukeutumisen vahtaamiseen. Tai siis tietysti varmaan jokainen kiinnittää siihen jonkin verran huomiota ja tekee sen perusteella oletuksia. Ja tietysti on ikävää, jos joutuu olemaan tekemisissä likaisia ja haisevia vaatteita käyttävän henkilön kanssa.
Mutta muuten keksin ehkä tästä maailmasta vielä jokusen ongelman, jotka nyppii pikkuisen pahemmin kuin se, mitä vastaantulija on päälleen vetänyt. Enkä myöskään ehkä kuole, vaikken työssäni voisikaan käyttää juuri niitä vaatteita joista eniten pidän...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit