Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2008 20:54
Olin juuri tänään kirjakaupassa jonossa idols-peten takana ... vähänkö turha kommentti
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 27.12.2008 21:00
Tämä on justiin hauska aihe joten vastaanpa omalta osaltanikin!

Voisin aloittaa bändistä DragonForce sillä tunnen bändin kitaristin Herman Lin henk.kohtaisesti vuosien ajalta. (yli kolmen vuoden ajalta peräti!) Se on kyllä niin pitkä tarina kerrottavaksi että en tohdi ihan tähän kirjoittaa Mutta totta joka sana
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:06
Mutsi oli Lordin Awan kaveri kouluaikoina.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.04.2009 15:48
Olin tälläviikolla koulunkäyntiavustajan sijaisena luokassa, jonka opettaja on yksi Suurlähettiläiden jäsenistä.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2009 20:26
Olin viimeviikolla tunnetun haitarinsoittajan Kimmo Pohjosen kanssa samaan aikaan esiintymislavalla kun Moottorisinfoniaa esitettiin
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2009 13:44
Äiti oli pienenä Ismo Hiltusen (Oliko se Ismo Hiltunen?O_o) ystävä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.07.2009 15:17

Lainaus: Detteri

Äiti oli pienenä Ismo Hiltusen (Oliko se Ismo Hiltunen?O_o) ystävä.

Eikös se ole Isto?
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2009 21:10

Lainaus: Heetteri

Eikös se ole Isto?

Niin taitaa ollakkin Tuli vain muistikatko.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: VariSami
  • Lähetetty: 03.08.2009 00:23
Juhani Silvo (tunnettu runoilija, joka kuoli sisällissodassa) on isäni äidin äidin setä (eli isän veli). Toisin sanoen hän on isoisoisosetäni. Kaikkea sitä.
Lisäksi joku suhteellisen tunnettu, muttei mitenkään ainakaan nuorten suosima naislaulaja on isoisäni pikkuserkku tai jotain vastaavaa. Tuosta sukulaisuusmääritelmästä huolimatta huomattavasti nuorempi kuin isoisäni.

Ai niin, ja tunnen Edwardin kitaristin/toisen äänen, joka on serkkuni hyvä ystävä. Tullut juteltua Mikkiksen kanssa aika syvällisiä, vaikkemme todellakaan ole kuin tuttuja.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2009 19:18
Olen isän puolelta oikeasti sukua Kaisa Korhoselle. Tosin aika kaukaista, mutta silti.

Äitini mukaan olen lisäksi jonkun hiphop-musan parissa työskentelevän tuottajan tms. pikkuserkku.

Yövissystä ja Tarotista tuttu Marco Hietala melkein käveli ylitseni eräillä festareilla.

Äitini näki kerran, miten hallitseva Mr.Finland riiteli jonkun naisen kanssa.

Isosiskoni tuntee Paola Suhosen kanssa työskentelevän henkilön.

Jone Nikula on istunut parin metrin päässä musta!!111!!11 OMG!
...lol.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit