Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2008 22:07

Lainaus: Ninni

Miks kertoa esim nähneensä vaikka Ville Valo Anttilassa jos on käyny H.I.M.in keikalla??? Jokainen täällä foorumilla on varmaan käyny niin monilla festareilla ja keikoilla et sitähän voi sanoo nähneensä lähes kaikkien hevi- ja goottibändien äijät!!!

Joku otti heti tämän topikin ihan liian tosissaan ja tämän pilun viilaamisen jälkeen kauhea toitotus siitä ketä nyt ollaan IHAN OIKEESTI oltu näkemäs ja jututtamassa ja tuntemassa huumorilla vedetään, näitä on ihan hauska lukea eikä täällä kukaan oikeasti on pätemässä, heh.
Itse en kyllä kaikkia muista mutta jotakin:
-Kari Salmelainen jutteli minulle&äidilleni ruokakaupassa kun olin 7v
-Olen bilettänyt joskus Ellen Jokikunnaksen pikkuveljen kanssa
-Janina Frostellin pikkuveli oli samassa koulussa
-Minulla on Mike Monroen puuhka ja rannekoru
-Remu Aaltonen asui/asuu tuttuni liikkeen yläpuolella, hän myi kaverilleni vahvistimen ja antoi nahkatakin
-Olemme ostaneet auton Beats`n Stylesin tyypiltä (en muista nyt sen nimeä)
-Toni Virtanen on kätellyt minua alasti Tuiskurockissa
-Olen ollut tupakalla Lordin ja kumppaneiden vieressä
-Mundus Absurduksen sarvipää on avomieheni & poikani on sirkuksen kummipoika.
-Turmion Kätilöiden solisti on tyttöystävineen pitänyt seuraa pojalleni tatuointibussissa Kuopio Rockcock-festareilla.
-Näin Jyrki69n Berliinin lentokentällä jonossa
-Olen eksynyt Pain solutionin Maniacin kanssa Nosturiin
-ex-poikaystäväni serkku soitti Kaija Koon taustabändissä
-Pihla (se mimmi joka näytteli Sairaan kaunis maailma leffassa) myi minulle hampurilaisen
-Olen pissannut Anssi Kelan takapihalle (vihdissä)
-Olen heitellyt pikkukivillä Tehosekoittimen Ottoa ja neuvonut väärälle keikkapaikalle
-Myimme chihun Rakel Liekille
-Olen käynyt talossa jossa kuvattiin Kummelin kultakuumetta
-Olen ollut jatkoilla Tissi-Miran kanssa
-Olen joskus tehnyt viikon verran töitä Jone Nikulalle
-Äitini on esiintynyt jossain suomalaisessa leffassa tarjoilijana (joskus nuoruudessaan)
-Satu Silvo on entisen koulukaverini äiti
-Ulkoilutin kaverini kanssa Sievisten perheen koiraa.
Ja äh näitä tulee ihan liikaa En viitsinyt alkaa luettelemaan sellaista että ketä tuntee tai kenen kanssa ja missä on ollut kun muuten menisi tukkoon koko topic Koetin muistaa sellaisia jonnin joutavia tai hauskoja tilanteina mitä muistui.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.10.2008 22:46
Setäni on paremminkin joskus ollu jutussa näitten kummeli tyyppien kanssa. Ollu mm. kivisotaa soramontuilla ja muuta kivaa. Isä taasen on saanu kunnian heittää Dingon ulos baarista. Ja yhen kaverin isosisko on Emmi (pop laulaja, ei kovin tunnettu).
Ja onhan näitä turhuuksia sitten, kuten että jätkäkaveri on jotenkin kaveerannu mm. MooonMadnesin kosketinsoittajan kanssa ja jonkun viime idolsissa finaalissa olleen jätkän kanssa, Flincin (miten kirjotetaan?) pojat on tuttujen tuttuja ja muuta tällästä. Melkein oon siis sukua
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.10.2008 06:19

Lainaus: Tillie

Siis olen sukua mm. Runebergille, Ludvig XIV aka Aurinkokuninkaalle, Romanoveille, Nelimarkoille(joku taiteilijasuku), Esko Aholle ja Paavo Lipposelle.

Vau, onpas veikeät juuret historiassa! Nelimarkoilla on, ellen kovin erehdy, joku pienimuotoinen Bongan linna Loviisassa. Se on sijoitettu kaupungin keskustaan, sijaitsee kirkon ja puiston vierellä, harjun nurkilla. On erittäin komea rakennus.

Lainaus: groomeri

Ja onhan näitä turhuuksia sitten, kuten että jätkäkaveri on jotenkin kaveerannu mm. MooonMadnesin kosketinsoittajan kanssa ja jonkun viime idolsissa finaalissa olleen jätkän kanssa, Flincin (miten kirjotetaan?) pojat on tuttujen tuttuja ja muuta tällästä.

Muistaakseni joku Gootti.netin tai Metallimusiikki.netin väestä haastatteli MoonMadnessia tai teki keikka-arvostelun siltä. En jaksa tarkistaa kuka oli vai oliko kukaan, kun pitäisi valmistautua kauppareissuun.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 11.10.2008 09:31

Lainaus: kuopassa

Vau, onpas veikeät juuret historiassa! Nelimarkoilla on, ellen kovin erehdy, joku pienimuotoinen Bongan linna Loviisassa. Se on sijoitettu kaupungin keskustaan, sijaitsee kirkon ja puiston vierellä, harjun nurkilla. On erittäin komea rakennus.

Jep, aika hauskat ne minustakin on. Aurinkokuningas tosin hieman yllätti

Ja tuo Riitta Nelimarkka, jonka työtilat ja galleria tuolla Bongan linnassa on, on tosiaan miulle sukua isän äidin kautta.
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • • Muokkasi: Emirien
  • Lähetetty: 11.10.2008 12:09
-Polveudun suoraan Jaakko Ilkasta (nuijasodassa nuijamiesten päällikkö), en muista tarkalleen kuinka monta sukupolvea meillä oli välissä
-Olen sukua myös von Wrightin veljeksille, jotka maalasivat niitä lintutauluja
-Isopappani on opettanut Mussolinin pojille keihäänheittoa Italiassa
-Pappani vaimo on ollut eduskunnassa
-Oltiin samalla laivalla Apulannan poikien kanssa, talutettiin humalaista kaveria, kun eräs hytin ovista aukesi ja kappas, siellä olikin Sipe
-Tuuli Matinsalo oli siskoni liikunnanopettaja
-Ala-asteen luokanopettajani laulaa Semmareissa
-Olen useampaan otteeseen bongannut Timo Rautiaisen ruokakaupassa
-Bändiharrastuksen myötä on ollut ilo tutustua mm. Before the Dawnin kitaristiin Juhoon

Onhan näitä Hauska ketju
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2008 12:15

Lainaus: kuopassa

Muistaakseni joku Gootti.netin tai Metallimusiikki.netin väestä haastatteli MoonMadnessia tai teki keikka-arvostelun siltä. En jaksa tarkistaa kuka oli vai oliko kukaan, kun pitäisi valmistautua kauppareissuun

Minä ja Ninni oltiin tekemässä juttua, ja kuvaamassa.
Moon Madnessin laulajatar oli oikein mukava.
Juttua ei vaan taida löytyä mistään, kun kerran yritin etsiä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.10.2008 12:35
Joo ei löydy juttua, enkä mä tänään löydä yhtään mitään muutakaan mistään, ihan uivelo olo.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2008 14:58
Jätän tästä pois kaikki töissä tapahtuneet ja nähdyt, niitä on aika paljon... Mutta jää näitä vielä muutenkin. Suomi on muuten todella pieni maa.
- Pasi Heikura (Alivaltiosihteereistä yksi) on tädin miehen serkku ja välillä sukujuhlissa
- Heikuran ja Simo Frángenin kanssa olin joskus Tampereella baarissa
- Pate Mustajärven kanssa olen myös turissut Tamperelaisessa baarissa
- Turussa olen jutellut baarissa seuraavien henkilöiden kanssa: A. W. Yrjänä, Ville Valo, Jussi69 ja Jyrki69, Samuli Putro, Jussi Lampi ja Mikko Kouki, Aira Samulin ja varmaan muitakin, mutta nyt ei muista...
- Mikko Leppilampi oli nuorena miehenä paljon samoissa kristillisissä tapahtumissa isänsä kanssa kuin minäkin ja sen kanssa on tullut paljon löpistyä
- Mike Monroen kanssa satuttiin samaan aikaan meikkiostoksille ja yhdessä pohdittiin vaihtoehtoja
- Lensin Brysseliin istuen Esa Keskisen (yök) vieressä
- Apulannan Sipe asui mun veljen naapurissa yhteen aikaan ja Apulannan pojat ovat tulleet muutenkin "tutuiksi" Tonin ex-tyttöystävän kautta
- Mun veli on suudellut Maija Vilkkumaata
Kaikenlaista muutakin on tapahtunut, mutta osa jääköön salaisuudeksi ja osa on niin vähäpätöistä, etten edes muista kaikkea. Laitan lisää, jos tulee vielä jotain mieleen.
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2008 23:31
Oon kaukasta sukua Jone Nikulalle enkä ole siitä yhtään ylpeä. Meidän isät on pikkuserkkuja, isoäidit serkkuja ja ne oli vielä nuorena läheisiäkin. Isoäidin jäämistöstä löyty Jonen mummon kirjoittamia kirjeitä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.10.2008 14:14
Yksi lisä listaani: Uskonnonopettajani on Yllytyshullujen stuntmiehen Rekan ex-vaimo. Rekahan seurustelee nykyään tämän Idols -juontajan kanssa (se nainen, en nyt muista nimeä, kun en Idolsia seuraa, mutta hihkaiskaa jos joku muistaa).
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit