Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Halloween juhlia?

• Muokkasi: Not the nicest girl
  • Vastaa
Eli onkos joku aikeissa pitää Halloween-juhlia?
Mitä ajattelit tarjoilla, mitä tekemistä juhlissa olisi jne.

Itse haluaisin pitää sellaiset, mutta kaverit eivät ole innostuneet.
Haluaisin kunnon pukujuhlat enkä sellaisia missä kaverit olivat normaalivaatteissa ja minä raukka olin pynttäynyt ja harjoitellut useita kertoja mustelman tekoa, että se olisi mahdollisimman aidon näköinen ja tuunannut paitani ja hameeni verisiksi ja repaleisiksi -.-

Mutta kertokaa toki tänne aiemmista juhlistanne, miten pukeuduitte ja millaiset juhlat olivat, olisi mukava kuulla

Would you take me away from me?

• Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
Ei voi olla totta! Just palasin koneen ääreen kysyäkseni, et kuka tänä vuonna järkkää halloweenkemut!!! Sä ehdit ensin!
Sillon ekan kerran vuonna 2006 mä pidin ne kun asutiin isommassa asunnossa ja meillä oli noin reilu 30 vierasta, mut aika normi kuteissa tulivat, joillain oli jotain pikku härpäkettä päässään ja muutama oli pukeutunu kunnolla. No viime vuonna Tristessa järkkäs himassaan halloweenkemut ja siellä oli jo enemmän sitä pukeutumista nähtävillä ja paljon porukkaa, ne viime vuoden halloweenkuvathan on nähtävillä tuolla mun miittikuvien linkit-ketjussa. Kumpanakin vuonna järkättiin myös miss- ja mister-halloweenkisa sit jälkikäteen kuvien perusteella ja foorumilaiset äänesti molmpina vuosina Iirivan missiks ja ekana vuonna mister oli Dragula ja viime vuonna HepZusi.
Eli suuria halloweenkemuja täs itsekin odottelen, ja jattelin tarttua toimeen jo hyvissä ajoin ja alkaa kysellä et kuka ne vois pitää! Ellei mitään muuta ilmaannu, niin sit pidän ne tietty ite, mut on vaan niin pieni kämppä nyt (kuten noista viimisimmistä kuvista voi todeta) eli vaan hätätapauksessa suostun järkkään meillä jos kukaan muu ei haluu! Oon suunnitellu jo oman asunikin ja perinnehän tästä on jo foorumilla tullut missikisoineen päivineen, joten PAKKO ne on pitää ne kemut tänäkin vuonna!!!!
Luin viestis uudestaan, ja huomasin et sä siis olisit halukas pitään ne kemut? Oishan se kiva et joka vuosi ne vietettäis eri paikassa. Ekana vuonna olin vampyyri, viime vuonna piru. Aika paljon oli jengii noitahatut päässä, sit oli kissanaista, lohisladya ym.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Meillä onkin häät juuri halloweeninä Siinä juhlaa kerrakseen...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
blackwolver: No sittenhän täytyykin pistää entistä älyttömämmät kemut pystyyn!!! Ette kai te muuten (blackwolver ja Not the nicest girl) asu jossain muualla ku pk-seudulla??!! Kun täällä ainakin pitää saada kunnon bileet kasaan!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Ette kai te muuten (blackwolver ja Not the nicest girl) asu jossain muualla ku pk-seudulla??!!

Hämeenlinnassa asustelen...ja halloweeninä meillä on jo tupa valitettavasti varattu täyteen

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Ette kai te muuten (blackwolver ja Not the nicest girl) asu jossain muualla ku pk-seudulla??!!

Ja meitsi asustaa Turussa....

Would you take me away from me?

• Vastaa
No voi ketulla päähän!! Pitää järkkää sit eri bileet tääl stadis päin Nyt kaikki pk-seudulla asuvat foorumilaiset ehdotteleen omaa himaansa riehuvan piru-, vampyyri-, noita-, zombie-, kummitus- ja ties minkä hirviö-lauman biletysluolaksi!!!!!!

• Vastaa
Meinaakos Tristessa järkätä mittää tänävuonna? Oli hyvät kemut sillon viimeks!

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Tämähän kuuloataa mukavalta Mutta meille ei ainakaan voi järkätä yhtään mitään kun on miljoona veljeä ja vanhemmat kotona vuorokauden ympäri..

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin. ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa.

• Vastaa
Perjantaina 31.10. on Synapsi meets Nightfall-kekkerit Wäiskissä, sinne siis. Mitään sen kummempia Halloween-pippaloita en tänä vuonna järjestä.

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!